شنبه ۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 63294
سلامت نیوز: دکتر حسن رجایی فرد پزشک داروساز ، یکی از اعضای بسیج جامعه پزشکی و جانباز ۳۵ درصد پس از ۲۲ سال زندگی با ترکش‌های درون سر خود به کاروان شهدا پیوست.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از سینانیوز، جانبازی شهادت مکرر است. هر روز شهید گشتن اما خوشا آنانکه درد را می‌پسندند و دل به درمان نمی‌بندند. دکتر حسن رجایی فرد پزشک داروساز و جانباز ۳۵ درصد همچون رفیقان سبک بال خود آهنگ عشق بازی شهادت را پس از سال ها سختی و تحمل درد های بسیار سر می نهد.

این دکتر دارو ساز که یکی از اعضای بسیج جامعه پزشکی نیز بود و فعالیت‌های بسیاری را در زمینه دارو سازی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز انجام داده بود در عملیات فتح خرمشهر بر اثر اصابت ترکش در ناحیه مخچه مجروح می‌شود و ۲۲ سال زندگی پس از جنگ را در کنار ترکش همراه با مشکلات مغز و اعصاب و اختلالات حرکتی سپری می‌کند. این جانباز ۳۵ درصد پس از آن ۱۳ بار دیگر به صورت داوطلبانه به جبهه حق می‌رود.

گفتنی است که این پزشک شهید ۳۲ روز از آخرین روزهای زندگی جانبازی را روزه می‌گیرد و خود را تا آخرین لحظه شهادت به وضو و نماز مطهر می‌کند.

دکتر حسن رجایی فر پس از سال‌ها تحمل فراق یاران شهید و درد و رنج جانبازی سرانجام در سن ۴۸ سالگی به کاروان شهدا پیوست.

بر این اساس دکتر مجید حمیدی‌زاده از همکاران این شهید در سازمان بسیج جامعه پزشکی که پیوند برادری میان آن‌ها تنها میراث این شهید برای همکارش می‌شود در مورد شهید رجایی فرد می‌گوید: «او کوه صبر و استقامت بود و حل مشکلات و مسائل مردم را در اولویت هر کاری می‌دانست و حتی از هر چیزی تنها برای دلجویی از مردم می‌گذشت.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha