سلامت نیوز : در آستانه ثبت نام از نامزدهای ششمین دوره انتخابات نظام پزشكی، دكتر طباطبایی استاد كرسی جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی و عضو هیات اجرایی انتخابات نظام پزشكی تهران بزرگ گفت: همه‌ تلاش ما برای این انتخابات، فراهم كردن محیطی آرام و سالم و با حضور اكثریت است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ؛ دكتر طباطبایی با توجه به شرایط انتخاب شوندگان در انتخابات نظام پزشكی افزود: نامزدهای انتخابات باید ازگروه پزشكی یعنی، دندانپزشك، داروساز، ماما و یا لیسانسیه‌هایی كه مجاز به انتخاب شدن هستند باشند؛ در شهری كه پروانه طبابت دارند شركت كنند و نمی‌توانند در دو شهر شركت كنند، همچنین انتخاب شوندگان باید متدین به دین اسلام، انسانی سالم و درستكاری باشند، از جمله شرایط نامزدی این انتخاب است.

عضو هیات اجرایی تاكید كرد، كسانی كه می‌خواهند در این انتخابابت شركت كنند؛ باید كارت نظام پزشكی خود را همراه داشته باشند. دكتر طباطبایی گفت: یك هفته قبل ازانتخابات اسامی در جراید منتشر می‌شود، امیدوارم كه این رقابت، رقابتی سالم و در محیطی آرام و شفاف و با ضوابط شورای عالی نظام پزشكی و وزارت بهداشت و با رعایت شئونات اسلامی باشد، برگزار شود.

وی به تاریخ، روز و مكان انتخابات اشاره كرد و گفت: ثبت‌نام برای شركت در این دوره از روز سه شنبه 5 دی ماه از ساعت 8 صبح تا 5 بعدازظهر در موزه تاریخ پزشكی ایران برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان كرد: انتخابات نظام پزشكی یكی از مهمترین اقداماتی است كه با افراد سرو كار دارد و حضور افراد خوشنام و سالم و به دور از مسائل سیاسی می تواند در برگزاری بهتر انتخابات كمك كند. همچنین، نظام پزشكی حافظ منابع و جسم مردم است، بنابراین باید روابط سالم و شفاف بین گروه پزشكی و مردم باشد و كسانی كه نامزد می شوند باید افرادی خوشنام باشند كه آینده خوبی با مردم و جامعه پزشكی را داشته باشند؛ پزشكان ما از حرمت بالایی برخوردار است.

وی در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم با این انتخابات، بتوانیم قدمی در جهت بهبود و نظام سلامت جامعه برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha