یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: 66527

سلامت نیوز : مرکز بیماران خاص زابل با حضور فرماندار و دیگر مسوولان اجرایی این شهرستان، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ «هوشنگ ناظری» در مراسم بهره‌برداری از مرکز بیماران خاص در شهرستان زابل اظهار کرد: برای ساخت و راه‌اندازی این مرکز 16 تختخوابی، 24 میلیارد ریال هزینه شده است که در همه‌ی موارد نیاز‌های بیماران را تأمین می‌کند و امکان افزایش به 34 تخت وجود دارد.

فرماندار زابل با تاکید بر ضرورت خدمات‌دهی این مرکز ‌به بیماران افزود: 197 بیمار تالاسمی در شهرستان زابل زندگی می‌کنند که با افتتاح این مرکز می‌توان از همه‌ی امکانات استفاده بهینه برد.

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت و راه‌اندازی این مرکز 24 میلیارد ریال از محل مصوبات مقام معظم رهبری هزینه شده است که از این‌رو برنامه‌ریزی برای توسعه‌ی آن در آینده پیش‌بینی شده است.

فرماندار زابل گفت: دانشگاه علوم پزشکی بخشی از تجهیزات این مرکز را تأمین کرد و بقیه با هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیون تومان تأمین شد.

ناظری یادآور شد: هیچ رنگی در زندگی انسانی جز با رنگ شادمانی و شعف چهره‌های غمگینانه هم‌نوعان بیمار را روشن نمی‌کند و بیماران فقط باید دغدغه‌ی درمان را در نظر بگیرند و کادر علوم پزشکی هم باید به بهترین نحو خدمات را ارئه و انجام وظیفه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha