سلامت نیوز : غلامرضا حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رتبه نشان از توانایی و عملکرد مثبت این دانشگاه و تلاش همکاران و استادان این دانشگاه بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی بیان کرد: براساس آخرین نتایج اعلام شده رتبه‌بندی بر مبنای عملکرد دانشگاه‌های سراسر جهان در شبکه اینترنت (وبومتریکس) رتبه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر 4 هزار و 534 رتبه ارتقا یافت.

حیدری گفت: ارتقای رتبه دانشگاه در سال 2013 نسبت به سال‌های گذشته میلادی محصول برنامه‌ریزی‌های انجام شده دانشگاه در این زمینه است.

حیدری ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران در این زمینه اظهار امیدواری‌ کرد این روند رو به رشد در ماه‌ها و سال‌های آینده همچنان ادامه یابد تا دانشگاه به جایگاهی در خور نام بوشهر، اساتید و کارکنان خدوم دانشگاه و هم‌استانی‌های عزیز دست پیدا کند.‌

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: بهبود جایگاه دانشگاه‌های علوم پزشکی در این رتبه‌بندی از برنامه‌های مهم معاونت تحقیقات و فن‌آوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و در همین راستا از سال گذشته کمیته‌ای به همین منظور در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تشکیل شد.

افشین استوار اضافه‌کرد: کمیته ارتقا رتبه دانشگاه در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از معاونین دانشگاه، رؤسای دانشکده‌ها و کارشناسان توانمند از بخش‌های مختلف تشکیل شده است و راهکارهایی برای بهبود رتبه دانشگاه اتخاذ که منجر به این ارتقا رتبه شد.

این مقام مسئول خاطر نشان‌کرد: برای تداوم فعالیت حضور در شبکه اینترنت عزم جدی وجود دارد و کمیته ارتقا رتبه دانشگاه در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی فعالانه راهکارهای بهبود را بررسی و پیگیری می‌کند.

وی افزود: رتبه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در میان دانشگاه‎های علوم پزشکی کشور نیز نسبت به رتبه‌بندی قبل هفت رده ارتقا یافته است.

استوار ضمن تشکر از همه فعالان در این زمینه، گفت: نقش ارزنده مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه در دستیابی این موفقیت حایز اهمیت بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha