یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر: 70764

بودجه امسال وزارت بهداشت نسبت به سالهای گذشته افزایش نیافته و باید طوری تدبیر كنیم كه با اعتبارات كم، خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم و برای این كار نیاز به برنامه‌ریزی، تلاش و پی‌گیری داریم.

بودجه امسال وزارت بهداشت قطعا انقباضی است
سلامت نیوز : معاون امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بودجه پیشنهادی این وزارتخانه را با توجه به شرایط تحریمها، انقباضی دانست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ دكتر رمضان محسن‌پور گفت: امسال با توجه به تحریمها علیه كشور، آن مقدار پولی كه در سالهای گذشته از محل فروش نفت برای فعالیتهای كشور هزینه می‌كردیم، نداریم.

وی با بیان اینكه مردم و مسئولان ما نشان دادند كه در شرایط تحریم، راه مقابله با آن را بلد هستند، افزود: یكی از راهكارهای مقابله با تحریمها در این شرایط، تنظیم بودجه انقباضی است و باید وابستگی به نفت برای تنظیم بودجه را كم كنیم كه در این رابطه دولت سیاستگذاری می‌كند و مردم نیز كمك می‌كنند در شرایط تحریم، بحرانها را تحمل كنیم.

محسن‌پور با بیان اینكه بودجه انقباضی فقط مختص وزارت بهداشت نیست، گفت: بودجه امسال وزارت بهداشت نسبت به سالهای گذشته افزایش نیافته و باید طوری تدبیر كنیم كه با اعتبارات كم، خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم و برای این كار نیاز به برنامه‌ریزی، تلاش و پی‌گیری داریم.

معاون وزیر بهداشت یادآور شد: در صورتی كه امكان جا به جایی بودجه وجود داشته باشد، اعضای كمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جابه جایی سرجمع این بودجه‌ها كمك خواهند كرد تا صدمه كمتری بخوریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha