چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 71087

استفاده از کرم ضدآفتاب، دوری از استرس،فعالیت ذهنی و ورزش راز زندگی طولانی‌تر هستند.

4 راه جوان ماندن

سلامت نیوز : با انجام راههایی از جمله ۴ تمرین مفید می‌توانیم پیری را به تعویق بیندازیم و جوانتر بمانیم که استفاده از کرم ضدآفتاب، دوری از استرس،فعالیت ذهنی و ورزش را شامل می‌شود.هر کس می‌خواهد راز زندگی طولانی‌تر را بداند، اما، حدس بزنید چه چیزی؟ هیچ راه بالقوه‌ای برای اینکه جلوی پیر شدن رو بگیریم وجود ندارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ برخی راههای جوان ماندن این است:

 1. همیشه از کرم ضدآفتاب استفاده کنید

 استفاده روزانه کرم ضد آفتاب، اثرات مضر آفتاب بر روی پوست را کاهش می‌دهد و شما را جوان‌تر به نظر می‌رساند.از محصولی که UVA و UVB دارد استفاده کنید. این کار تضمین می‌کند که شما هم اشعه‌های سرطان زا و پیری را مهار ‌کنید.

 2. سعی کنید رژیم غذایی مدیترانه داشته باشید

 مصرف سبزی، روغن زیتون، ماهی به‌طور متعادل نشان می‌دهد که سرعت پیری ذهن را کاهش می‌دهد.این نوع تغذیه همچنین با کاهش خطر بیماری قلبی، دیابت و برخی سرطانها ارتباط دارد.

 3. تمرین کنید

 جدول حل کنید، خواندن و همراه شدن با دوستان، عضلات مغز شما را به کار می اندازد. فراموش نکنید که به هم پیوستن برخی از فعالیت های فیزیکی وضعیت شمار بهبود می بخشد.

 4. استرس را کم کنید

 تمرینات تنفس عمیق مانند یوگا و حتی تغییر سرعت، می تواند کمک کند.اضطراب خود را که از نشانه‌های پیری است از خود دور کنید. اگر شما استرس داشته باشید باعث می‌شود که احساس پیری به شما دست دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha