دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
کد خبر: 73088

سلامت نیوز روز گذشته برای اولین بار اقدام به برگزاری سمیناری مجازی تحت عنوان سبک زندگی ، با تدریس دکتر فرزاد گلی کرد .

آموزش آنلاین سبک زندگی سالم
سلامت نیوز: سلامت نیوز ، برای اولین بار در اردیبهشت ماه سال جاری وبیناری تحت عنوان سبک زندگی ، با سخنرانی دکتر فرزاد گلی برگزار کرد .

به گزارش سلامت نیوز،  سمینارمجازی ،سخنرانی یا کارگاهی است که از طریق اینترنت ارائه می شود . این ملاقات آنلاین معمولا به این صورت است كه مدرس یا مدیر جلسه امكان برقراری ارتباط صوتی و تصویری و امكان ارسال پیام های متنی را دارا است . اما مدرس می تواند به فراگیران امكان به پرسش سوال و صحبت را بدهد.

 با استفاده از وبینار ، معنای حقیقی آموزش مجازی شکل میگیرد. شایان ذکر است که قابلیت برگزاری وبینار حتی با سرعت پایین اینترنت در ایران امکان پذیر می باشد .

این کلاس تحت عنوان سبک زندگی ، با تدریس دکتر فرزاد گلی با حضور 43 نفر از اعضای سلامت نیوز به مدت دو ساعت بگزار شد .در  این سمینار ، ابتدا دکتر فرزاد گلی در رابطه با سبک زندگی صحبت و پس از اتمام سخنان خود ، برخی از اعضای سلامت نیوز پرسش های خود را در حیطه سبک زندگی بیان کردند .
سلامت نیوز در صدد اجرای سمینارهای آنلاین (وبینار)با موضوعات مختلف حوزه سلامت و اطلاع رسانی و آموزش هم وطنان با استفاده از از این شیوه نوین اطلاع رسانی میباشد.

دوره های آینده از طریق سلامت نیوز اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha