یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰
کد خبر: 73548

سلامت نیوز : پنجاه و سومین کنگره بین‌المللی انجمن دندانپزشکی ایران 23 تا 24 اردیبهشت ماه جاری در سالن برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر مهناز صاحب جمعی با بیان اینکه فراگیرترین کنگره دندانپزشکی کشور با شرکت 4000 شرکت کننده و 2000 بازدید کننده از نمایشگاه جانبی آن برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این کنگره موضوعات 12 رشته تخصصی و فوق تخصصی دندانپزشکی مطرح خواهد شد و موضوع اصلی آن «چالشهای تشخیصی در دندانپزشکی» خواهد بود.

رییس پنجاه و سومین کنگره بین المللی انجمن دندانپزشکی ایران، از پذیرش 110 مقاله علمی از مجموع 500 مقاله ارسالی به این کنگره خبر داد و افزود: در مدت 4 روز برگزاری، 150 سخنرانی از سوی اساتید برجسته داخلی و خارجی ارایه خواهد شد.

دکتر صاحب جمعی گروه هدف این کنگره را تمامی رشته‌های دندانپزشکی اعم از متخصصان، دندانپزشکان عمومی، بهداشت کاران دهان و دندان،‌ تکنیسین‌های پروتزهای دندانی و دانشجویان دندانپزشکی نام برد.

وی همچنین با اشاره به برپایی نمایشگاه مواد و تجهیزات دندانپزشکی با شرکت 340 غرفه در فضایی به وسعت 8000 متر مربع خبر داد و افزود: این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه مواد و تجهیزات دندانپزشکی کشور به شمار می‌رود که همزمان با این کنگره برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha