پس از گذشت حدود یکسال از برنامه ریزی و طرح ریزی این برنامه اکنون زمان آن رسیده است تا به شما اعلام داریم جمعه 14 تیرماه شاهد برگزاری یکی از بزرگترین رخدادهای ماجراجویانه در ایران خواهیم بود.

سلامت نیوز: پس از گذشت حدود یکسال از برنامه ریزی و طرح ریزی این برنامه اکنون زمان آن رسیده است تا به شما اعلام داریم جمعه 14 تیرماه شاهد برگزاری یکی از بزرگترین رخدادهای ماجراجویانه در ایران خواهیم بود.
به گزارش سلامت نیوز، برند کوئیک سیلور برای نخستین بار در ایران تمامی علاقمندان را به شرکت در این برنامه دعوت می کند. صدرا شریعتمداری طراح کمپین های خلاقانه، اینبار پس از برنامه پخش زنده فرمول وان در کنار تیم ماجرا جوی خود آدرنالین خونتان را بالا خواهد برد.

قرعه کشی بزرگ

قرعه کشی بزرگ ما برای انتخاب پنج نفر برنده خوش شانس ورود به دره های کمجل در تاریخ 14 تیرماه انجام خواهد گرفت، علاقه مندان شرکت در این قرعه کشی می بایست ضمن همراه داشتن کد ثبت نامی خود که از طریق ثبت نام در وب سایت www.adventurers.ir و  یا از طریق تراکت های پخش شده بدست آورده اند در محل فروشگاه جدید کوئیک سیلور واقع در خیابان جردن روبروی پمپ بنزین  پلاک 140 مراجعه نمایند تا ضمن شرکت در جشن بزرگ ما به همین منظور در مراسم قرعه کشی به صورت مستقیم حضور پیدا کنند.
 
سفر ماجراجویانه به طبیعت وحشیدره های کمجل

دره های کمجل یکی از بکرترین نقاط طبیعی در ایران می باشد، وجود بیش از سی آبشار در دل کوه های سر به فلک کشیده محلی است مناسب برای برنامه هیجان انگیز ما، در قرعه کشی انجام گرفته 5 برنده خوش شانس ما به قید قرعه به این برنامه راه می یابند، در کنار این 5 برنده 5 مربی برجستهExtreme نیز در طی یکماه به آموزش این برندگان در باشگاه بسیار دیدنی رویال اکسیژن خواهند پرداخت. در تاریخ 17 مردادماه تیم چهارده نفره ما به دره های وحشی کمجل وارد خواهند شد . از تمامی مراحل این برنامه ، فیلم مستندی با همکاری برجسته ترین فیلم سازان ایرانی تهیه خواهد شد که در شهریور ماه در سینما تک قلهک و برج میلاد به صورت Full HD به نمایش گذاشته خواهد شد.
 
نحوه ثبت نام

بهترین روش ثبت نام استفاده از فرم زیر می باشد و یا اینکه می توانید به یکی از مراکز فروشگاهی ما که در انتهای این متن آمده است مراجعه نمایید و کارت دعوت خود را بدست آورید. کد مندرج در روی کارت را به خاطر داشته باشید چراکه این کد رمز ورود شما به برنامه است.
 
شعبه مرکزی - پاسداران
آدرس: پاسداران، روبروی نگارستان دهم پلاک 160     تلفن: 22893171
 
 شعبه 2- جردن
آدرس: جردن، بالاتر از ظفر، روبروی پمپ بنزین ، پلاک 140        تلفن: 88192350
 
شعبه شماره 3- اسکان
آدرس: بلوار میرداماد، مجتمع اسکان، طبقه زیر همکف ، واحد 7           تلفن: 88770145
 
شعبه شماره 4- شهرک غرب
آدرس: شهرک غرب، خیابان ایران زمین، مرکز خرید ایران زمین ، طبقه اول      تلفن: 88075448
 
شعبه شماره 5- محمود آباد - بعد از نارنجستان





برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha