سلامت نیوز : آماده‌سازی زیرساخت‌های مناسب جهت احداث اردوگاه آسیب دیدگان اجتماعی در دستور کار جلسه ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرستان کرج قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ فرماندار این شهرستان در جلسه کارگروه آسیب دیدگان اجتماعی کرج گفت: ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی یکی از مهم‌ترین محورهای در دست پیگیری فرمانداری است که با برگزاری جلسات مرتب و با همکاری شهرداری کرج و سایر دستگاه‌ها از جمله کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی شهرستان عملیاتی شده است.

مهدی ایران‌نژاد افزود: هدف ما ریشه‌کن کردن معضل تکدی‌گری است که در این راستا اقدامات مهمی انجام شده و در حال حاضر نیز بصورت جدی پی‌گیری می‌شود.

معاون استاندار البرز ضمن ارزیابی اقدامات صورت گرفته به واسطه کاهش حضور افراد متکدی در شهرستان کرج، یادآور شد: خوشبختانه به واسطه تعامل و همکاری مطلوب میان دستگاه‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی، شهرداری و دادگستری اقدامات مناسبی صورت گرفته که قابل تقدیر است.

این مسئول فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندی را از مهم‌ترین عوامل تأثیر گذار در حل مشکل تکدی‌گری در شهر عنوان کرد و همچنین خواستار هماهنگی و انسجام بیشتر دستگاه‌های دخیل نظیر نیروی انتظامی، اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ه) را در کار خطیر ساماندهی متکدیان شد.

در پایان این جلسه برنامه ریزی جهت فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب جهت احداث اردوگاه و نیز راه اندازی ستاد آسیب‌های اجتماعی در دستور کار این جلسه قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha