سلامت نیوز : نمایندگان منتخب سازمان نظام پزشکی در آغاز دور تازه فعالیت‌های خود، روز گذشته پس از شرکت در مراسم معارفه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ملاقات رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام رفتند.

دکتر عباس آقازاده، رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با (ایسنا)، گفت: در این ملاقات بنده ابتدا گزارشی از روند ششمین انتخابات سازمان نظام پزشکی و صحت مراحل قانونی آن و همچنین انتخاب دکترعلیرضا زالی به عنوان رئیس کل سازمان ارائه کردم. پس از آن نیز اشاره‌ای به اهداف سازمان نظام پزشکی در ارائه خدمت به مردم و دفاع از شئون و منافع جامعه پزشکی داشتم.

به گفته وی، در این جلسه همچنین دکتر زالی رییس کل منتخب سازمان نظام پزشکی ضمن معرفی اعضای شورای عالی نظام پزشکی به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و ارائه گزارشی از عملکرد سازمان نظام پزشکی، به نقش موثر رییس مجمع تشخیص مصلحت در تصویب قانون جدید سازمان نظام پزشکی مصوب سال 83 تاکید کرد.

آقازاده افزود: همچنین در این جلسه به توجه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سند چشم‌انداز 20 ساله و همچنین تدوین سند توسعه 20 ساله سلامت کشور اشاره و عنوان شد که تدوین سند توسعه بیست ساله کشور از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آماده و تقدیم شده است.

وی ادامه داد: در مجموع در فضایی بسیار خوب و تعامل دو طرفه، موارد معینی از مسائل روز سلامت کشور به بحث و بررسی گذاشته شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha