سلامت نیوز : ساسان عباسی امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره از پیشگامان عمل نیک اهدای عضو بوده‌اند، افزود: مرحومه مهناز جوزاریان، از اهالی روستای نره‌گاه بخش مرکزی شهرستان بویراحمد، که در اثر خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده‌اش به چهار بیمار نیازمند حیات دوباره بخشید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ مسئول هماهنگ‌کننده پیوند اعضا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: دو کلیه، کبد و پانکراس مرحومه جوزاریان برای پیوند به بیمارستان نمازی شهر شیراز انتقال داده و به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

مسئول هماهنگ‌کننده پیوند اعضا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تقدیر از این عمل نیک که با گذشت خانواده‌ جوزاریان صورت گرفته است، از مردم نوع‌دوست کهگیلویه و بویراحمد دعوت کرد به واحد بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مراجعه و کارت اهدای عضو را تکمیل کنند.

مسئول هماهنگ‌کننده پیوند اعضا در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اعلام خبر هفتمین اهدای عضو سال 92 در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با انجام این عمل اهدای عضو، چهار بیمار نیازمند به عضو نجات یافتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha