شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 84852

اگر به محض ورود به فروشگاه سریعا به سراغ قفسه این خوراكی‌ها می‌روید به محض خرید آنها شما پلاستیك‌هایی از "ام اس" را با خود به خانه تان حمل می‌كنید.

سلامت نیوز: اگر به محض ورود به فروشگاه سریعا به سراغ قفسه این خوراكی‌ها می‌روید به محض خرید آنها شما پلاستیك‌هایی از "ام اس" را با خود به خانه تان حمل می‌كنید.

تمام افراد باید از یك رژیم غذایی سالم و صحیح تا آخر عمر خود بهره‌مند باشند و زیاده روی در مصرف خوردن چربی‌ها، چیپس و "تنقلات پركالری" باعث مبتلا شدن افراد به بسیاری از بیماری‌ها، از جمله "ام اس" خواهد شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، افراد نباید در استفاده از "چیپس و پفك" افراط داشته باشند و خوردن ماهی یكبار از این خوراكی‌ها كافی است.

مطالعات نشان می‌دهند، این خوراكی‌ها به طور طبیعی باعث كاهش وزن شده و "مواد سرخ كردنی" و مغز موجود در آن باعث تخریب "سلول‌های عصبی" می‌شود و با مرور زمان و افزایش سن، دچار "ام اس" و بیماری‌های "صعب العلاج" خواهید شد.

پزشكان توصیه می‌كنند، افراد به ویژه "كودكان و نوجوانان" نباید این خوراكی‌ها را مصرف كنند، زیرا با مصرف این خوراكی‌ها در واقع چند قدم به‌ام اس نزدیك خواهید شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha