تحقیقات نشان می دهند که این کارها نه تنها به موفقیت و قوی و سالم بودن ما کمک می کنند بلکه برطول عمر ما تاثیر دارند و باعث افزایش طول عمر ما می شوند به ویژه زمانی که ما به میان سالی پا می گذاریم این دوستی ها تاثیر زیادی دارد.

تعداد زیاد دوستان با طول عمر رابطه دارد

سلامت نیوز: همین الان لحظه ای در رابطه با دوستان و خانواده ی خود فکر کنید. تمام کارهایی را که شما برای هم انجام می دهید در نظر بگیرید از باهم غذا خوردن گرفته تا حمایت های عاطفی از هم.

به گزارش سلامت نیوز مسلما کارهای زیادی هست که برای هم انجام می دهید. تحقیقات نشان می دهند که این کارها نه تنها به موفقیت و قوی و سالم بودن ما کمک می کنند بلکه برطول عمر ما تاثیر دارند و باعث افزایش طول عمر ما می شوند به ویژه زمانی که ما به میان سالی پا می گذاریم این دوستی ها تاثیر زیادی دارد.


روابط خصوصی و شخصی منجر به افزایش طول عمر می شوند
گزارشی که اخیرا منتشر شد نشان داد که افرادی که وارد شصت سالگی می شوند و دوستان بیشتری دارند مشکلات جسمانی کمتری را متحمل می شوند. همه ی ما از نقش مهم دوستان و خانواده آگاه هستیم اما این تحقیقات نقش آن ها را در زندگی ما پر رنگ تر می کند. زمانی که از این روابط صحبت می کنیم منظور ما رابطه ی عاطفی عمیق با این افراد است. دراینجا ترفندهایی وجود دارند که به شما کمک می کنند با تنهایی خوب برخورد کرده و انزوا را به یک شرایط خوب تغییر دهید:


1.بغل کردن افراد
اگر به لحاظ عاطفی احساس تنهایی می کنید، سعی کنید در ارتباط با دوستانتان آن ها را بیشتر لمس کنید چرا که این تماس ها مثلا دست دادن با آن ها یا بغل کردن آن ها به بهبود این وضعیت کمک می کند.

تحقیقات نشان داده است که این تماس ها باعث آزاد شدن اندورفین در جسم شده ، سیستم ایمنی شما را تقویت کرده و نیز میزان استرس ها را کاهش می دهند.


2. میزان قدرت تحمل خود را افزایش دهید: ببخشید و فراموش کنید
اغلب ما به دلیل خجالتی بودن یا عدم تحمل طرف مقابل یا پیش فرض هایی که داریم از ارتباط عمیق با دیگران خودداری می کنیم. ابزار قدرتمند افزایش انعطاف پذیری عاطفی و افزایش طول عمر شما افزایش میزان تحمل قدرت متقابلتان می باشد.

 

3. هر آنچه را که دوست دارید کشف کنید

 احساسات منفی و افسردگی طول عمر شما ر اکاهش می دهند. زمانی که علایق خود را کشف کنید و به خود اهمیت بدهید و شروع به کشف اهدافتان کنید اعتماد به نفستان افزایش یافته و شروع به ایجاد رابطه با دیگران می کنید.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha