مدیرکل دفتر برنامه ریزی بیمه های درمانی وزارت رفاه و تامین اجتماعی از اضافه شدن خدمات دندانپزشکی به تعهدات "بیمه پایه" از سال آینده خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازمهر، دکترحمیدرضا سفاری گفت: در حال حاضر بسته های مورد تعهد بیمه پایه از طرف وزارت رفاه و تامین اجتماعی  ابلاغ شده است .

وی ادامه داد : بر همین اساس تغییراتی اساسی به ویژه در قسمت دارو، ‌تجهیزات و خدمات بستری به وجود آمده که متناسب با اعتبارات، شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور به تعهدات بیمه ای اضاقه می شود.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی بیمه های درمانی وزارت رفاه و تامین اجتماعی هدف از تشکیل وزارت رفاه و تامین اجتماعی را ایجاد تحول در صنعت پایه درمان معرفی کرد و افزود: داروهای بیماران متابولیکی به فهرست تعهدات بیمه ای اضافه شده و خدمات مربوط به تعویض مفصل و درمان های دارویی و خدمات دندانپزشکی نیز در سال آینده به تعهدات بیمه پایه اضافه خواهد شد.

سفاری یادآور شد: خدمات در حال حاضر در حیطه تعهدات خدمات درمانی کشور قرار دارد که تحت عنوان بسته های مورد تعهد بیمه پایه شناخته می شوند و قسمتی از خدمات تشخیصی و درمانی در حال حاضر در کشور توسط مراکز درمانی و یا تشخیصی در حال ارائه هستند که بنابر مصوبات قانونی کشورمان تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha