• معرفی کامل دستگاه لیزر تیتانیوم آلما 2023

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    معرفی کامل دستگاه لیزر تیتانیوم آلما 2023

    لیزر موهای زائد بهترین روش برای رفع همیشگی موهای زائد است. روز به روز دستگاه های جدید و پیشرفته تری در این صنعت وارد می شوند. دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از انواع دستگاه های مختلف برای لیزر موهای زائد می باشد.

  • انتقال فناوری و تولید بومی دستگاه های تمام اتوماتیک در داخل کشور

    قرارداد احداث و بهره برداری بزرگترین کارخانه تولید تجهیزات آزمایشگاهی کشور در بندر نوشهر امضاء شد

    انتقال فناوری و تولید بومی دستگاه های تمام اتوماتیک در داخل کشور

    روزپنجشنبه یکم دی ماه با حضور عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم نوشهر،چالوس و کلاردشت، فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر نوشهر، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران وجمعی از مسئولان محلی قرارداد احداث بزرگترین کارخانه تولید کیت های تشخیصی و دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته کمی لومینسانس در خاورمیانه بین سازمان بنادر و دریانوردی مازندران و شرکت نویان نگین پارسیان منعقد گردید.

  • چالش های کمبود تجهیزات پزشکی/ ۸۵ درصد بیمارستان ها نسیه می خرند

    چالش های کمبود تجهیزات پزشکی/ ۸۵ درصد بیمارستان ها نسیه می خرند

    نایب رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران، در واکنش به کمبود تجهیزات و ملزومات پزشکی در بیمارستان‌ها، به مقررات دست و پاگیر سازمان ها و نبود نقدینگی اشاره کرد و توضیحاتی دارائه داد.

  • دستگاه‌های مورد نیاز برای کلینیک زیبایی

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    دستگاه‌های مورد نیاز برای کلینیک زیبایی

    اگر به دنبال تأسیس یک کلینیک زیبایی پوست و مو هستید و یا اگر قصد دارید سالن زیبایی خود را با دستگاه های بروز مجهز کنید؛ در ادامه این مطلب شما را با بهترین و پرکاربردترین تجهیزات مورد نیاز کلینیک زیبایی آشنا خواهیم کرد.بسیاری از کلینیک‌ها به‌واسطه تبلیغات و استفاده از چهره‌های مشهور، سعی در افزایش مشتریان و کسب رضایت آن‌ها را دارند، اما تمام این موارد به‌تنهایی کافی نیست. زیرا زیباجویان علاوه بر این موارد، به دنبال کلینیک‌های مجهز همراه با بهترین دستگاه‌ها هستند؛ بنابر این باید قبل از هر چیز، دستگاه‌های استاندارد و باکیفیت تهیه نمایید تا در طی کمترین جلسات درمان بیشترین بازدهی را داشته باشید.

  • چرا به سونوگرافی نیاز دارم؟

    چرا به سونوگرافی نیاز دارم؟

    سونوگرافی یک آزمایش تصویربرداری است که از امواج صوتی برای ایجاد تصویری از اندام‌ها، بافت‌ها و سایر ساختارهای داخل بدن استفاده می‌کند. برخلاف اشعه ایکس ، سونوگرافی از هیچ تشعشعی استفاده نمی کند .

  • پاک کردن خالکوبی با لیزر چگونه انجام می‌شود؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    پاک کردن خالکوبی با لیزر چگونه انجام می‌شود؟

    از گذشته تا کنون، تاتو بین افراد مختلف با سن و اعتقادات متفاوت، طرفداران بسیاری داشته است. بسیاری از افراد برای ثبت یک خاطره یا ماندگار کردن یک مفهوم خاص، خالکوبی انجام می‌دهند. بااین‌که خالکوبی با تصمیم شخصی افراد انجام می‌شود، گاهی اوقات افراد از نتیجه خالکوبی رضایت ندارند؛ به همین دلیل برای پاک کردن آن روش‌های مختلفی را امتحان می‌کنند. بعضی از افراد هم برای از بین بردن اثر تاتوی قدیمی که کمرنگ شده و زیبایی روزهای اولیه را ندارد، نسبت به پاک کردن آن اقدام می‌کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای پاک کردن تاتو، استفاده از لیزر است. در این مقاله انواع دستگاه‌های مورداستفاده برای پاک کردن خالکوبی با لیزر را معرفی کرده و چگونگی پاک شدن تاتو با آن‌ها را بررسی می‌کنیم. اگر به دنبال راه حلی برای پاک کردن تاتوی خود هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

  • معرفی مهمترین وسایل حفاظت فردی در برابر مواد شیمیایی

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    معرفی مهمترین وسایل حفاظت فردی در برابر مواد شیمیایی

    «این طلا و نقره نیست که ثروت واقعی به‌شمار می‌آید؛ ثروت واقعی سلامتی است». این جمله طلایی را  مهاتما گاندی بزرگ عنوان کرده است. امروزه برای حفظ بالاترین ثروت یعنی سلامتی در کار، باید از تجهیزات ایمنی فردی استفاده کنید؛ مخصوصا در هنگام کار با مواد شیمیایی که خطرهای متعددی را به‌همراه دارند. خوشبختانه امروزه وسایل حفاظت فردی در برابر مواد شیمیایی به جزئی جدایی‌ناپذیر از کار در صنایع مختلف تبدیل شده است.در این مقاله قصد داریم مهم‌ترین وسایل ایمنی فردی را که از جان شما در برابر مواد شیمیایی حفاظت می‌کنند، معرفی کنیم. اگر به فکر محافظت از بزرگ‌ترین دارایی زندگی خود هستید، مطالعه این مقاله کاربردی را از دست ندهید.

  • با انواع گان پزشکی آشنا شوید

    با انواع گان پزشکی آشنا شوید

    گان نوعی لباس پزشکی است که توسط جراحان، پزشکان، پرستاران و سایر پرسنلی که با بیماران در ارتباط هستند استفاده می شود. در صنعت بهداشت و درمان، لباس فرم از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه باعث محافظت از کارمندان در برابر آلودگی ها و راحتی کار آنها می شود.

  • سوند ساکشن چیست؟ انواع سوند و کاربردها

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    سوند ساکشن چیست؟ انواع سوند و کاربردها

    سوند ساکشن لوله‌ای نازک است که برای انجام ساکشن در موقعیت های اوژانسی استفاده می شود انواع سوند عبارت است از سوند نلاتون، سوند معده و سوند فولی

  • پزشکان عمومی را دریابیم

    تسهیل شایط زندگی و کسب و کار پزشکان جوان و پزشکان عمومی ضرورت دارد

    پزشکان عمومی را دریابیم

    مسئله «قاچاق پزشک به اسم مهاجرت» از عبارت‌های پرتکرار این روزهاست که از زبان رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی شنیده‌ایم. «محمد رئیس‌زاده»، علت این پدیده را، با ارزانی خدمات پزشکی پیوند می‌زند! موضوعی که عجیب به نظر می‌رسد و درآمدهای نجومی برخی پزشکان موجب شده تا چنین استدلالی با واکنش افکار عمومی مواجه شود.

  • خرید بهترین دستگاه های لیزر مو برای کلینیک زیبایی

    خرید بهترین دستگاه های لیزر مو برای کلینیک زیبایی

    اولین کاری که کلینیک‌های زیبایی انجام می‌دهند خرید دستگاه لیزر الکساندرایت است و این به خاطر کیفیت و بازدهی این لیزر قدرتمند است. در کنار لیزر الکس بهترین دستگاه کلینیکال رفع موهای زائد که آن را مکملی بی بدیل می‌دانند دستگاه لیزر دایود است. کلینیک‌های پوست و مو باید در زمان خرید آن بسیار دقت کنند، در ادامه قصد داریم بهترین برند دستگاه لیزر که واردات آن به صورت اصلی انجام می‌شود به شما معرفی نماییم.

  • انواع و کاربرد دستگاه آب مقطر گیری در آزمایشگاه ها

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    انواع و کاربرد دستگاه آب مقطر گیری در آزمایشگاه ها

    در این مقاله به معرفی دستگاه آب مقطر گیری پرداخته ایم‌. نحوه تهیه آب مقطر، انواع دستگاه های تولید آب مقطر و عوامل موثر در قیمت دستگاه آب مقطرگیری، سرفصل های این مقاله می باشند. ضمنا در خصوص نحوه کار دستگاه نیز توضیحاتی ارائه شده است. در پایان نیز به معرفی شرکت آرکا راد تجارت به عنوان یکی از منابع قابل اعتماد جهت خرید این دستگاه پرداخته ایم.

  • هر آنچه که باید در مورد تجربه لیزر موهای زائد بدانید

    هر آنچه که باید در مورد تجربه لیزر موهای زائد بدانید

    برای سه دهه، لیزر موهای زائد روشی محبوب برای زنان و مردان بوده است تا از شر موهای زائد صورت، موهای زیر بغل، موهای پشت، موهای پا و موارد دیگر خلاص شوند. در طول این مدت، فناوری لیزر تکامل یافته است که منجر به حذف سریع‌تر و کم‌دردتر موهای زائد می‌شود. با این حال، دستگاه های مختلف لیزر تجربه هایی متفاوت برایتان خواهند داشت.

  • هر آنچه درباره لیزرهای الکساندرایت باید بدانید

    هر آنچه درباره لیزرهای الکساندرایت باید بدانید

    راه­های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد و هرکدام خوبی­ها و بدی­های خود را دارد. اما اگر برای اصلاح کردن مرتب موها وقت محدودی دارید، تحمل درد اپیلاسیون کردن را ندارید یا پوست حساسی دارید قطعا لیزر موهای زائد یکی از بهترین راه­ها از بین بردن موهای زائد برای طولانی مدت است.پس از اینکه پرس­وجو و تحقیقات لازم را برای لیزر موهای زائد انجام دادید ممکن است یک سوال اساسی برای شما پیش بیاید، تفاوت لیزرهای موجود در کلینیک­ها در چیست؟ در این مقاله قصد داریم به طور خلاصه به تفاوت بین دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت با دیگر دستگاه‌های لیزر بپردازیم.

  • بهترین دستگاه لیزر دایود

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    بهترین دستگاه لیزر دایود

    هنگامی که برای لیزر موهای زائد به مراکز و کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنید، اپراتورها به شما مشاوره داده و بر اساس تایپ و رنگ پوستتان، بهترین دستگاه‌ را پیشنهاد خواهند کرد. این امر موجب می‌شود در کمترین زمان بهترین نتیجه را گرفته و در نواحی مختلف پوست خود دچار سوختگی و آسیب نشوید. یکی از این دستگاه‌ها که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد فناوری دایود است. بنابراین اگر می‌خواهید پروسه حذف موی زائد خود را با لیزر دایود انجام دهید و اطلاعات بیشتری راجع‌به این دستگاه بدانید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

  • ماشین بیهوشی

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    ماشین بیهوشی

    حفظ جریان بیهوشی بیمار و کنترل سطح اکسیژن دریافتی و علائم حیاتی بیمار از جمله مهم‌ترین بخش‌های یک عمل جراحی بشمار می‌رود. بیهوشی بیمار با استفاده از ماشین بیهوشی کنترل می‌شود. ماشین بیهوشی دستگاهی است که یک ترکیب گازی شامل گازهای بیهوشی و حیاتی را به دستگاه تنفسی بیمار انتقال می‌دهد.