دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۱
کد خبر: 103725

برگزاری هفتمین بازارچه خیریه زنجیره امید

سلامت نیوز : بازارچه خیریه زنجیره امید نیمه اسفند ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی قدس شهرک غرب برگزار می‌شود.نیمه اسفند ماه امسال، اعضا و حامیان زنجیره امید در مجتمع فرهنگی قدس جمع می‌شوند تا در بازارچه خیریه زنجیره امید به نفع کودکان بیمار نیازمند، مشارکت کنند.

به گزارش سلامت نیوز ؛ این بازارچه که از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود با حضور ستاره‌های هنری و ورزشی و چهره‌های برجسته برگزار می‌شود و منافع آن به درمان کودکان تحت پوشش موسسه خیریه زنجیره امید ایران اختصاص می‌یابد.

موسسه زنجیره امید هر سال دوبار در فصل‌های تابستان و زمستان بازارچه خیریه‌ای برگزار می‌کند که منافع فروش محصولات و اجاره غرفه‌های آن و همچنین کمک‌های جمع‌آوری شده در این بازارچه‌ها به درمان رایگان کودکان بیمار نیازمند تحت پوشش موسسه اختصاص پیدا می‌کند. این هفتمین بازارچه خیریه زنجیره امید خواهد بود.

در هشتمین بازارچه خیریه موسسه زنجیره امید، برنامه‌های متنوعی برای شرکت‌کنندگان در این بازارچه در نظر گرفته‌شده‌است که از جمله می‌توان به برگزاری قرعه کشی و اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان، برنامه‌هایی با حضور چهره‌های سرشناس و معروف دنیای هنر و ورزش و ارائه محصولات متنوع فرهنگی، تجاری و خوراکی در بازارچه اشاره کرد.

موسسه زنجیره امید طی ۶ سال فعالیت خود تا کنون بیش از ۳۸۰۰ کودک محروم و نیازمند به درمان در سه رشته تخصصی ارتوپدی، قلب و ترمیمی را در فرآیند درمان رایگان قرار داده‌است و با استفاده از شبکه پزشکان داوطلب و بیمارستان‌های همکار موسسه آنها را جراحی و درمان کرده‌است.
بسیاری از این کودکان بیمار نیازمند عمل‌های جراحی بسیار گران‌قیمت هستند که موسسه با تامین هزینه‌های درمان آنها، می‌تواند برای خانواده‌های نیازمند امکان درمان رایگان کودکان را فراهم کند.

موسسات و افراد حقیقی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اجاره غرفه فروش و تبلیغ محصولات در این بازارچه خیریه هستند می‌توانند با تماس با شماره تلفن‌های۸۸۶۴۵۸۰۰ و ۰۹۱۹۴۸۸۸۶۹۰ از جزییات اجاره غرفه‌ها با خبر شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha