سلامت نیوز : رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل با اشاره به اعزام نیروهای امدادی بابل و دماوند به محور هراز گفت: بر اساس نخستین آمار تاکنون حادثه سقوط به دره یک دستگاه اتوبوس در محور هراز 13 کشته داشته است.

حمزه قاسمی دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس با اعلام اینکه امدادرسانی به مصدومان حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس به محور هراز از دقایق نخست حادثه آغاز شده است، اظهار کرد: این حادثه تاکنون 13 کشته بر جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز نیروهای امداد و نجات، مرکز پیام، 115 شهرستان آمل، دماوند و شهرستان بابل برای امدادرسانی در منطقه حاضر شده‌اند، بیان کرد: به دلیل تسریع در روند کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان هنوز آمار رسمی درباره تعداد مصدومان، کشته‌ها و تعداد مسافران در دست نیست.

قاسمی یادآور شد: پنج دستگاه اورژانس بخشی از مصدومان را به شهرستان دماوند منتقل کردند و مابقی مصدومان نیز در حال انتقال به بیمارستان‌های گزنک و 17 شهریور آمل هستند که نخستین گروه این مصدومین وارد بیمارستان آمل شدند.

وی گفت: این اتوبوس از شهر کردکوی عازم تهران بود که در دره زیارباغ سقوط کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل از آمادگی پرواز عملیاتی هلی‌کوپتر اورژانس آمل نیز خبر داد و افزود: در حال حاضر نیازی به این پرواز نبود و مصدومان در حال انتقال هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha