رسول خضری در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات پیرانشهر و در دیدار با یکی از دانش آموزان آسیب دیده حادثه آتش سوزی شین آباد که به همراه پدرش در این پایگاه حضور داشت، گفت: در تلاش هستیم با اختصاص مستمری و کمک هزینه ماهانه به خانواده های دختران آسیب دیده شین آبادی، گره ای از مشکلات این عزیزان باز کنیم.

سلامت نیوز: رسول خضری در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات پیرانشهر و در دیدار با یکی از دانش آموزان آسیب دیده حادثه آتش سوزی شین آباد که به همراه پدرش در این پایگاه حضور داشت، گفت: در تلاش هستیم با اختصاص مستمری و کمک هزینه ماهانه به خانواده های دختران آسیب دیده شین آبادی، گره ای از مشکلات این عزیزان باز کنیم.

وی اظهار کرد: در دولت یازدهم سه مطالبه برای دختران شین آباد مطرح کردیم که شامل مستمری برای این دختر ها، کمک هزینه برای خانواده هایشان و انجام پروسه درمان بدون وقفه و به صورت منظم است.

وی گفت: مراحل درمانی تاکنون به صورت مرتب در بیمارستان فاطمه زهرا (س) تهران انجام گرفته و همه آنان از وضعیت درمان و جراحی شان رضایت دارند و موضوع بازگشت آنها به اجتماع و بهبود وضعیت زیبایی و سلامت شان برای ما بسیار اهمیت دارد.

خضری ادامه داد: خانواده های دختران حادثه دیده شین آباد از اقشار کم درآمد و محروم هستند آنها مجبورند برای درمان دختران شان مدت زیادی را در تهران بمانند که این امر باعث از بین رفتن شغل و کاسبی شان شده است و پرداخت کمک هزینه برای آنان می تواند به وضعیت معیشت آنها کمک کند.

وی گفت: مدت درمان این عزیزان بسیار زمانبر است و عزم دولت در مداوای هرچه سریع تر آنان قابل قبول بوده ولی باید منتظر گذشت زمان و مداوای مستمر و منظم بود.

خضری گفت: بیمارستان فاطمه زهرا (س) تهران یکی از مجهزترین بیمارستانهای حال حاضر در کشور است و در خصوص درمان دختران شین آبادی همکاری بسیار خوبی با دولت و بیماران این حادثه داشته است.

این دانش آموزان دختر در حادثه آتش سوزی مدرسه ابتدایی شین آباد در ۱۵ آذر سال ۱۳۹۱ بر اثر نشست نفت از بخاری در کلاسی دچار سانحه شدند.

منبع:‌ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha