سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر حوادث ترافیکی هفته گذشته چهار نفر در دم جان باختند.

سلامت نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر حوادث ترافیکی هفته گذشته چهار نفر در دم جان باختند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، محمدجواد باقری امروز با تبیین حوادث هفته گذشته استان قم اظهار کرد: از 16 تا 23 فروردین‌ماه سال‌جاری بیش از 6 هزار و 900 مورد تماس با اورژانس 115 قم صورت گرفت که این تماس‌ها منجر به انجام یک‌هزار و 88 مورد ماموریت شهری و جادهای شد.

وی با بیان این‌که از حوادثی که رخ می‌دهد بخشی از آن به حوادث ترافیکی اختصاص دارد، ادامه داد: از شمار ماموریت‌های انجام شده 364 حادثه مربوط به حوادث ترافیکی است که در این حوادث 425 نفر آسیب دیدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم حادثه روز 16 فروردین‌ماه را مورد توجه قرار داد و گفت: این حادثه که در بلوار شهید خداکرم به وقوع پیوست بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با عابر پیاده یک نفر از شهروندان به دلیل شدت حادثه و جراحات وارده فوت کرد.

وی به حادثه دیگری در 18 فروردین‌ماه سال‌جاری اشاره کرد و افزود: در حادثه واژگونی یک دستگاه وانت پیکان که در محور سلفچگان به قم رخ داد راننده وانت به دلیل شدت حادثه و جراحات وارده فوت کرد.

باقری همچنین از برخورد یک دستگاه خودروی پراید با کامیون در محور قم جعفریه در 23 فروردین‌ماه خبر داد و عنوان کرد: پس از اطلاع از این حادثه نزدیک‌ترین آمبولانس اورژانس 115 به طرف محل حادثه اعزام شد که با حضور در محل متاسفانه مشخص شد 2 سرنشین پراید به علت صدمات و جراحات شدید وارده فوت کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم حوادث مربوط به موتورسواران را مورد توجه قرار داد و گفت: در هفته گذشته 237 مورد حوادث موتورسواری رخ داد که در این حادثه 283 نفر از شهروندان مصدوم شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha