چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 112630

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران گفت : دستگاه های مرزبانی کشور به طور جد از ورود اتباع بیگانه غیرمجاز که عامل انتقال بسیاری از بیماری های غیر بومی هستند، جلوگیری کنند.

سلامت نیوز: معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران گفت : دستگاه های مرزبانی کشور به طور جد از ورود اتباع بیگانه غیرمجاز که عامل انتقال بسیاری از بیماری های غیر بومی هستند، جلوگیری کنند.
 
سید شهاب الدین چاوشی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : تامین سلامت روانی و جسمی جامعه از اولویت های منبعث از قانون اساسی جمهوری اسلامی است.
 
وی افزود: تلاش وزارت بهداشت و درمان در دوره جدید در راستای اصلاح حوزه بهداشت و رفع دغدغه های عمومی مردم قابل تقدیر است.
 
چاوشی اظهار امیدواری کرد: سایر اجزاء دولت نیز همراه وزارت بهداشت و درمان در جهت رفع دغدغه های عمومی مردم تلاش کنند.
 
معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران به روسای دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران توصیه کرد به صورت سرزده در ساعات پر مراجعه از بیمارستان ها و درمانگاه های تحت امر بازدید و نحوه عملکرد و سرویس دهی کادر بیمارستان ها و اورژانس ها را مورد توجه و رسیدگی جدی قرار دهند.
 
وی گفت: صدا و سیما نسبت به انتشار پیامهای بهداشتی مورد توصیه مراکز پزشکی توجه جدی تری نشان داده و با توجه به فرا رسیدن فصل گرما، متولیان سلامت و بهداشت جامعه نسبت به اطلاع رسانی و هوشیارسازی مردم تلاش بیشتری به عمل آورند.
 
چاوشی اظهار کرد : استاندار تهران نسبت به جلوگیری از آبیاری مزارع سبزیجات مصرفی مردم با فاضلاب تذکرات لازم را برای مراقبت های بیشتر به فرمانداران و بخشداران داده است که انتظار می رود دستگاه های متولی به طور ویژه در این موضوع مراقبت نمایند.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه سلامت استان در محل استانداری تهران از روسای دانشگاه های علوم پزشکی که در این جلسه علی رغم تکالیف قانونی شرکت نکرده اند، انتقاد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha