رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از تشکیل جلسه ستاد بحران در ایلام خبر داد و گفت: طبق آخرین مشاهدات از وضعیت مردم زلزله‌زده، برق مناطق مسکونی وصل شده است،راه‌ها کاملاً باز است و خطوط تلفن و مخابرات نیز متصل شده است.

سلامت نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از تشکیل جلسه ستاد بحران در ایلام خبر داد و گفت: طبق آخرین مشاهدات از وضعیت مردم زلزله‌زده، برق مناطق مسکونی وصل شده است،راه‌ها کاملاً باز است و خطوط تلفن و مخابرات نیز متصل شده است.

پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با فارس گفت: هم اکنون در محل وقوع زلزله مأموران هلال احمر حاضر هستند و جلسه ستاد بحران تشکیل شده است.

وی ادامه داد: طبق آخرین مشاهدات از وضعیت مردم زلزله‌زده، برق مناطق مسکونی وصل شده است،راه‌ها کاملاً باز است و خطوط تلفن و مخابرات نیز متصل شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: تا این لحظه 16 نفر از مصدومان به بیمارستان اعزام شده اند.همچنین 3 نفر در بیمارستان بستری شده اند که حالشان خوب است و وخیم نیست.

کولیوند ادامه داد: بقیه مصدومان نیز به صورت سرپایی درمان شده اند.

وی تصریح کرد: تا این لحظه  فوتی و تلفاتی در پی وقوع زلزله گزارش نشده است و پیش بینی می شود که کمتر از 24 ساعت آینده وضعیت به حالت گذشته برگردد چرا که تخریب مناطق مسکونی آن قدرها شدید نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha