مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در ۳ تصادف صبح امروز که در جاده‌های خراسان شمالی رخ داد شمار مصدومین به ۷۵ نفر رسید.

سلامت نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در ۳ تصادف صبح امروز که در جاده‌های خراسان شمالی رخ داد شمار مصدومین به ۷۵ نفر رسید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، حسن شکوری نسب اعلام کرد: در اعلام اولیه این تصادف ها که برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون و واژگونی دو دستگاه مینی بوس و اتوبوس گزارش شد 75نفر زخمی شدند.

شکوری نسب تصریح کرد: صبح امروز در پیچ روستای بدرانلو بجنورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه ، 36نفر نیز مصدوم شدند.

وی گفت: در حادثه ای دیگر یک دستگاه اتوبوس در محور آشخانه – چمن بید واژگون شد که متاسفانه در این حادثه نیز 23 نفر مصدوم شدند که 10 نفر از مصدومان این حادثه توسط نیروهای امدادی هلال احمر نفر  به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: در تصادف دیگر که صبح امروز در دو راهی گرمه و جاجرم اتفاق افتاد یک دستگاه مینی بوس واژگون شد و در این حادثه نیز 16 نفر نیز مصدوم شدند که 9 نفر از مصدومان این حادثه نیز توسط امدادگران پرتلاش هلال احمر به بیمارستان انتقال داده شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسنی ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    0 0
    این دست آورد بزرگ را به آقای آخوندی وزیر راه و شهرسازی تبریک می گوئیم. آقایان نماینده باز هم از استیضاح تفره میروند؟