معاون امورعمرانی استانداری تهران با تاکید بر اینکه شهرداری ها مجاز به استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز در سطح استان نیستند گفت: در موضوع توسعه فضای سبز ساده ترین موضوع کاشت نهال است؛ اما آبیاری و نگهداری از نهال‌ها کار سخت و حائز اهمیتی است.

سلامت نیوزمعاون امورعمرانی استانداری تهران با تاکید بر اینکه شهرداری ها مجاز به استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز در سطح استان نیستند گفت: در موضوع توسعه فضای سبز ساده ترین موضوع کاشت نهال است؛ اما آبیاری و نگهداری از نهال‌ها کار سخت و حائز اهمیتی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، حسن کریمی در حاشیه چهارمین جلسه ستاد فضای سبز استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: بخشنامه‌ای به شهرداری‌ها ابلاغ می شود که از آب شرب برای آبیاری استفاده نکنند و اگر مواردی مشاهده شد جلوی آن گرفته شود.

وی افزود: طی سال های گذشته برای توسعه فضای سبز در مکان‌هایی سرمایه گذاری شد که از تامین منابع آبی آن مطمئن بودیم و درخصوص تامین نهال مناسب نیز اقدامات خوبی صورت گرفت، به طوری که امروز سلامت نهال هایی که در استان کاشته می شوند تضمین شده هستند.

کریمی درخصوص موضوع روستا بودن محمودیه نیز گفت: منطقه محمودیه حتما روستا بوده که در دولت دهم وزارت کشور وقت اجازه برگزاری انتخابات را داده است و مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان هیئت نظارت مرکزی انتخابات شوراها این انتخابات را تایید کرده است.

وی تاکید کرد: سوابق هم نشان می دهد در سرشماری سال 60 که توسط جهاد انجام شده است محمودیه کد آبادی داشته است؛ این اسناد را به مجلس و وزارت کشور هم ارسال کرده ایم. با توجه به این دلایل محمودیه روستا است.

وی ادامه داد: با توجه به این اسناد و انتخاباتی که در دولت دهم در محمودیه برگزار شده این منطقه روستا بوده و کد آبادی داشته است. بر همین اساس در آنجا شورا انتخاب شده و شورا دهیار انتخاب کرده است و در حال حاضر نیز به عنوان یک روستا در حال فعالیت است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha