پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: در دو ماهه نخست سال جاری دو هزار و ۶۱۴ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند.

سلامت نیوز: پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: در دو ماهه نخست سال جاری دو هزار و ۶۱۴ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور در دو ماهه نخست سال جاری دو هزار و ۶۱۴ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل كه آمار تلفات حوادث رانندگی دو هزار و ۸۲۸ نفر بود، ۷.۶ درصد كاهش یافته است.

بر اساس این گزارش در دو ماهه نخست امسال یكهزار و ۹۷۳ مرد و ۶۴۱ زن در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند كه بیشترین آن‌ها به ترتیب با یكهزار و ۷۶۷ فوتی در محورهای برون شهری، ۶۶۶ نفر در محورهای درون شهری، ۱۷۵ نفر در مسیرهای روستایی و شش نفر در مسیرهایی نامعلوم جان باخته‌اند.در این مدت همچنین استان‌های فارس با ۲۱۷، خراسان رضوی با ۲۰۵ و تهران با ۱۸۸ فوتی بیشترین و استان‌های خراسان جنوبی با ۲۲، اردبیل با ۲۳ و ایلام با ۲۷ فوتی به ترتیب كمترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشته‌اند.همچنین در دو ماهه نخست سال جاری ۵۰ هزار و ۴۹۹ نفر در حوادث رانندگی مصدوم شدند و به مراكز پزشكی قانونی مراجعه كردند كه ۳۵ هزار و ۱۳۰ نفر از آنان مرد و ۱۵ هزار و ۳۶۹ نفر زن بودند. این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل چهار درصد كاهش یافته است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha