مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: در سال گذشته حدود 20 میلیون بیمار از خدمات درمانی در مراکز ملکی تأمین اجتماعی در استان تهران بهره مند شده اند.

سلامت نیوز:مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: در سال گذشته حدود 20 میلیون بیمار از خدمات درمانی در مراکز ملکی تأمین اجتماعی در استان تهران بهره مند شده اند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر محمدتقی خسروانی مقدم با تبریک هفته تأمین اجتماعی به تمامی بیمه شدگان و کارکنان این سازمان در سراسر کشور، افزود: اداره کل درمان تهران با یک هزارو 800 تخت فعال، 166 تخت ویژه و با در اختیار داشتن 11 بیمارستان، 2 دی کلینیک و 25 مرکز درمان سرپایی به بیمه شدگان خدمات درمانی ارائه می کنند.

وی با اشاره به اینکه روزانه حدود 25 هزار بیمار به پزشکان عمومی، تخصصی و دندانپزشکان فعال به مراکز ملکی تأمین اجتماع استان تهران مراجعه کرده اند، اظهار داشت: روزانه به طور متوسط 371 نفر در مراکز درمانی استان تهران بستری شده و 250 عمل جراحی نیز در این مراکز انجام  شده است.

میر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران، ضریب اشغال تخت در مراکز درمانی تابعه در یک سال گذشته را بیش از 72 درصد اعلام کرد.

وی گفت: در سال گذشته 135 هزارو 476 بیمار در بیمارستان های تابعه اداره کل درمان تهران بستری شده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال 92 بیش از 5 درصد رشد داشته است.

دکتر خسروانی مقدم افزود: توسعه خدمات درمانی الکترونیک، تحول اداری و اتوماسیون، اقتصاد درمان و به ویژه مباحث کلیدی اعتبار بخشی از جمله برنامه های راهبردی اداره کل درمان در سال جاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha