چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 158816

مصرف میوههای خاصی میتواند کمک به سوزاندن چربی و تسریع سرعت رسیدن به اهداف تناسب اندام شما کنند. خوب، اگر کنجکاو شدهاید، پس ادامه متن را بخوانید تا متوجه شوید چه میوههای بهترین میوهها در زمینهی چربی سوزی هستند و میتوانند به کاهش وزن شما کمک کنن

سلامت نیوز: مصرف میوههای خاصی میتواند کمک به سوزاندن چربی و تسریع سرعت رسیدن به اهداف تناسب اندام شما کنند. خوب، اگر کنجکاو شدهاید، پس ادامه متن را بخوانید تا متوجه شوید چه میوههایی بهترین میوهها در زمینهی چربی سوزی هستند و میتوانند به کاهش وزن شما کمک کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سیمرغ، زمانی که بحث کاهش وزن پیش میآید، چیزی که شما میخورید و کاری که انجام نمیدهید به یک میزان مهم هستند. و خوردن میوهها میتواند راهی عالی برای کاهش وزن باشد. میوهها از نظر کالری کم کالری بوده و پر از مواد مغذی میباشند، همچنین باعث میشود شکم شما برای مدت زمان زیادی پر باشد. چه به عنوان صبحانه باشد، چه ناهار و شام، یا هر زمانی بین وعدههای غذایی، شما میتوانید از میوههای خوشمزه هر زمان و هرجا استفاده کنید و لذت ببرید.

 
با خوردن آووکادو چربی سوزی را سرعت بخشید

آووکادو در راس لیست میوههایی قرار دارد که دارای محتوای چربی بالایی است، ولی در راس لیست میوههای چربی سوز نیز قرار دارد. دلیل آن این است که این میوه دارای مقادیر بالایی از اسیدهای چرب امگا 9 است، که اسیدهای مونو اشتباع شدهای هستند که برای بدن شما سالم میباشند.
آووکادو سرعت تبدیل چربی به انرزی را افزایش می دهد، بنابراین باعث بالا بردن سطح متابولیسم بدن شما میشود. آنها همچنین کمک به افزایش هورمونهای خاصی میکنند که کمک به کاهش وزن هم در زنان و هم مردان میکند. آووکادوها به مغز شما اطلاع میدهند که شکم شما پر است، بنابراین جلوی خوردن غذاهای ناسالم گرفته میشود.

 
سیب دومین میوه چربی سوز

زمان صحبت در رابطه با میوههای چربی سوز سالم، ما نمیتوانیم از سیبهای جادویی غافل شویم. زمانی که بحث کاهش وزن پیش میآید، سیب ها کمک شایانی میکنند. سیبها دارای محتوای بالای فیبر و کالری کمی هستند، که چنین امری باعث میشود خوراکی عالی باشند. این میوه دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید تا حس کنید سیر سیر هستید و از خوردن بیشتر منع شوید. آنها همچنین غنی از ویتامین B و C، آنتی اکسیدانها و مواد معدنی هستند که کمک به سازماندهی امور بدن شما میکنند.

 
بلوبری با آنتی اکسیدان به چربی سوزی تان کمک می کند

تمامی میوههای توتی برای بدن شما خوب هستند، ولی بلوبریها بهترین آنها هستند. آنها دارای مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان هستند که ویژگیهای مبارزه با چربی به آنها میبخشد.
مواد غذایی موجود در آنها به افزایش متابولیسم بدن شما کمک میکند و بدن شما را در کالری سوزی موثرتر میسازد. آنها دارای شاخص گلیسیمی پایینی هستند که به این معنا است که ذائقهی شیرینی دوستی شما را به خوبی راضی میکنند بدون اینکه نیاز باشد قند بیشتری وارد بدن خود کنید. حتی مطالعات نشان داده است که افرادی که روزانه بلوبری مصرف کردهاند به نسبت آنهایی که مصرف نکردهاند بهتر وزن کم کردهاند.

 
گریپ فروت برای کاهش وزن

طبق نظر متخصصان بدن سازی، اگر شما روزانه گریپ فروت مصرف کنید، واقعا میتوانید در تسریع روند طی کردن مسیر وزن کردن خود، بدون داشتن تغییرات زیاد در رژیم غذایی خود، موفق باشید. محتوای آبی بسیار بالای گریم فروت کمک به تمیز سازی بدن از درون میکند و همچنین شما را سیراب و سیر نگه میدارد. به علاوه، آنزیمهای چربی سوزی در این میوه آن را به یک فوق غذا برای وزن کم کردن تبدیل میکنند. از آنجایی که انرژی زیادی برای هضم این میوه صرف میشود، کمک به سوزاندن کالریهای بیشتری میشود.

 
نارگیل و کاهش وزن

یک ماده مغذی شیرین و شکم پر کن که برای پر کردن بین وعدههای غذایی عالی است. نارگیل کمک میکند که احساس پر و سیر بودن داشته باشید، بنابراین باعث میشود کالری کمتری مصرف کنید. نارگیل پر از تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط است و سرعت متابولیسم را (تا 30 درصد) افزایش میدهد.

 
انار با کم کردن اشتها به کاهش وزن تان کمک می کند

طبق گفته تحقیقات، آنتی اکسیدان پلی فنولهای موجود در این میوه کمک به افزایش متابولیسم شما میکنند. همچنین به بدن شما کمک میکند از سموم رهایی یابد. انارها میتوانند به پایین آوردن اشتهای شما کمک کنند. برای همین است که شما باید یک لیوان آب انار در هنگام صبحانه مصرف کنید یا آن را به ظرف سالاد خود قبل از ناهار اضافه کنید. بنابراین، از این میوه شیرین زیاد مصرف کنید تا ذائقهی شیرینی دوست خود را نیز ارضا کرده و در نهایت در برابر حملات شدید گرسنگی مقاومت کرده باشید.

 
لیمو و کاهش وزن

شما از قبل میدانید که لیموها چه میوههای سم زدای عالی هستند. خوب، این ویژگی و موارد بیشتر باعث میشود این میوه جزو لیست ما قرار بگیرد.
لیمو به عنوان سم زداهای کبد شهرت دارد، یک کبد سالم برای حفظ قابلیت بدن در هضم غذا و چربی سوزی ضروری است. از آنجایی که لیموها جلوی تجمع چربی در بدن را میگیرند، در وزن کم کردن شگفت انگیز عمل میکنند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha