سلامت نیوز: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: عیدی مددجویان این سازمان، بهمن ماه همراه با مستمری آنان پرداخت می شود.
عیدی مددجویان بهزیستی، بهمن ماه پرداخت می شود
به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بند پی، این مطلب را روز دوشنبه در حاشیه مراسم نواخته شده زنگ انقلاب در مهدکودک راهیان گل نرگس در جمع خبرنگاران عنوان کرد.
وی اظهار کرد: میزان عیدی مددجویان سازمان بهزیستی، برابر با یک ماه مستمری آنان است که بین 53 تا یکصد هزار تومان برآورد می شود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور درخصوص افزایش مستمری مددجویان این سازمان نیز گفت: با توجه به افزایش 11 درصدی بودجه امسال، پیشنهاد داده ایم که همه افراد مستحق از نظر بهزیستی و کمیته امداد از افزایش 40 درصدی مستمری برخوردار می شوند.

وی همچنین به ارائه 6 پیشنهاد برای سلامت اجتماعی در برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: این 6 برنامه به سه کمیسیون برنامه و بودجه، اجتماعی و بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است.
محسنی بندپی ادامه داد: این برنامه ها درخصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی است تا الزامات مربوط به آن در قانون آورده شود.
وی اظهار کرد: برای کاهش معلولیت ها نیاز به احکام و الزاماتی داریم که باید ایجاد شود؛ ضمن اینکه مشاوره ازدواج، بررسی اختلالات ژنتیکی و توانبخشی حرفه ای از دیگر بندهای پیشنهادشده به مجلس شورای اسلامی است.
به گزارش ایرنا ، زنگ انقلاب، امروز به طور نمادین در مهدکودک راهیان گل نرگس سازمان تحقیقات کشاورزی همزمان با مهدهای سراسر کشور از سوی رئیس سازمان بهزیستی نواخته شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha