سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی در مجتمع مسکونی در غرب تهران خبر داد و گفت: در این حادثه ۳۲ زن و کودک از میان شعله های آتش و دود نجات پیدا کردند.

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی در مجتمع مسکونی در غرب تهران خبر داد و گفت: در این حادثه ۳۲ زن و کودک از میان شعله های آتش و دود نجات پیدا کردند.


به گزارش سلامت نیوزبه نقل از میزان،سید جلال ملکی درباره حریق خودرو در پارکینگ اظهار کرد: اتش نشانان ساعت ۱:۵۶ بامداد امروز در جریان حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان سراج، خیابان کاشانی قرار گرفتند که بلافاصله  ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه تشک نجات، خودروی تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد حادثه در یک ساختمان ۳ طبقه قدیمی که دارای ۱۴ واحد مسکونی بود، رخ داده است. بررسی‌ها نشان می‌داد آتش از داخل پارکینگ و بین دو دستگاه خودرو رخ داده و با توجه به وجود چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت در داخل پارکینگ، شعله های آتش در حال سرایت و گسترش بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان این مطلب که دود زیادی طبقات را فراگرفته بود و تعدادی از ساکنان این ساختمان در شرایط بسیار ناایمن قرار داشتند، گفت: گروهی از آتش نشانان برای کنترل و مهار آتش وارد پارکینگ شده و گروهی دیگر برای نجات ساکنان ساختمان که دچار وحشت و دودزدگی شده بودند، اقدام به هدایت ساکنان به پشت بام مجتمع مسکونی کردند.

وی در خاتمه آتش نشانان در این عملیات موفق شدند ۳۲ زن و مرد و کودک را نجات داده و بعد از یک ساعت و نیم تلاش، کانون آتش در پارکینگ را مهار و خاموش کنند، گفت:  در این حادثه دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و سمند به همراه دو دستگاه موتورسیکلت در آتش سوختند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha