رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از مرگ یک کودک چهارساله که قربانی بی احتیاطی راننده پژو پارس شده بود، خبر داد.

سلامت نیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از مرگ یک کودک چهارساله که قربانی بی احتیاطی راننده پژو پارس شده بود، خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان، سرهنگ نوراله خادم با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان ایلام از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 از وقوع یک فقره تصادف در پارک جانبازان مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: متأسفانه در اثر این حادثه دلخراش، راننده پژو پارس با یک کودک چهارساله برخورد کرد و او را به کام مرگ کشاند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، یادآور شد: از سوی کارشناسان راهور، عدم توجه به جلو، علت تصادف عنوان و خودروی متخلف توقیف و راننده آن جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

سرهنگ خادم، افزود: رعایت سرعت مطمئنه و رانندگی به دور از خستگی و خوابآلودگی، عدم استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی، سه اصل مهم و اساسی در پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی است و رانندگان مسیرهای درون شهری باید مراقب کودکان و سالخوردگان باشند.

وی با اشاره به گرم شدن هوا و مراجعه مردم به پارک ها و تفرجگاهها از رانندگان خواست: در عبور از مسیرهای شلوغ و پرجمعیت که کودکان در حال بازی کردن هستند در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند و با سرعت و دقت مطمئنه تردد کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha