سخنگوی سازمان امداد و نجات از برخورد خونین سوزوکی با تریلی در محور تهران- همدان خبر داد و گفت: ۲ نفر به دلیل این حادثه جان خود را از دست داده و ۴ مسافر نیز راهی بیمارستان شدند.

مرگ 2 نفر در پی برخورد سوزوکی با تریلی

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان امداد و نجات از برخورد خونین سوزوکی با تریلی در محور تهران- همدان خبر داد و گفت: ۲ نفر به دلیل این حادثه جان خود را از دست داده و ۴ مسافر نیز راهی بیمارستان شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سید مصطفی مرتضوی در رابطه با مهمترین حوادث 24 ساعت گذشته اظهار داشت: آتش‌سوزی چادر عشایر در کیلومتر 20 محور فیروزآباد - عسلویه ساعت 8:34 صبح امروز سبب حادثه دیدن 5 نفر شد که نیروهای امدادی نسبت به نجات جان حادثه دیدگان اقدام کرده و آسیب‌ دیده‌ها را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال دادند.

وی افزود: برخورد یک دستگاه سواری سوزوکی با تریلی کیلومتر 5 مجتمع آسمان در محور تهران- همدان نیز سبب بروز حادثه شد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه این حادثه ساعت 9:33 صبح امروز به وقوع پیوسته است گفت: متاسفانه دو نفر به دلیل این تصادف جان خود را از دست داده و 4 نفر نیز راهی بیمارستان شدند.

مرتضوی ادامه داد: برخورد پژو 405 با گاردریل ساعت 9:30 صبح امروز نیز در لاین جنوبی اتوبان قزوین - رشت سبب حادثه دیدن سه مسافر شد که نیروهای امدادی بلافاصله در محل حضور یافته و حادثه دیدگان را امدادرسانی کردند.

وی اظهار داشت: برخورد سواری تندر با خاور در کیلومتر 107 آزادراه زنجان- قزوین سبب حادثه دیدن دو مسافر شد که یکی از آنها به دلیل شدت جراحات وارده به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha