معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور، گفت: مجمع خیرین سلامت 40 هزار میلیارد ریال جذب مشارکت‌های مردمی طی هشت سال فعالیت مجمع داشته است.

مجمع خیرین سلامت 40 هزار میلیارد جذب مشارکت مردمی داشته است

سلامت نیوز:معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور، گفت: مجمع خیرین سلامت 40 هزار میلیارد ریال جذب مشارکت‌های مردمی طی هشت سال فعالیت مجمع داشته است.

به گزارش سلالمت نیوز به نقل از ایسنا،سید محمد طباطبایی  اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت فعالیت خود را از هشت سال گذشته در سراسر کشور آغاز کرده است و در حال حاضر 220 شعبه در کل کشور دارد.

وی افزود: مجمع خیرین سلامت 40 هزار میلیارد ریال جذب مشارکت‌های مردمی طی هشت سال فعالیت مجمع داشته است.

معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور گفت: سال گذشته 700 میلیارد تومان جذب مشارکت‌های مردمی صورت گرفته است. امسال تلاش می‌شود جذب حمایت خیرین غیر از مباحث سخت‌افزاری در انجام امور پیشگیری بیش از پیش فعال شود.

معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور خواستار کمک خیرین در تامین هزینه‌های امور پژوهشی و پیشگیرانه شد و گفت: خیرین می‌توانند در امور پژوهشی و پیشگیرانه که دولت از عهده آن برنمی‌آید نیز کمک کند.

طباطبایی با بیان این که رفع مشکلات در عرصه سلامت، کمک خیرین و مردم را می‌طلبد، تصریح کرد: مجمع خیرین پل ارتباطی بین بهداشت و درمان کشور و خیرین هستند.

طباطبایی با اشاره به اینکه استان گیلان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، گفت: این بیمارستان در شان مردم این شهر نیست انتظار این است که خیرین به کمک سلامت مردم بشتابند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha