چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
کد خبر: 187923

یوگا تمرینات بدنی و روانی است که به «فسیل زنده» شهرت دارد و در واقع اصول و تمرینات بدنی و روانی برای همه افراد است که قدمت آن به ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد می‌گردد. حال قرار است بزرگترین فرودگاه بین‌المللی آلمان تسهیلات رایگان یوگا به مسافران ارائه دهد.

یوگا رایگان در فرودگاه

سلامت نیوز:  یوگا تمرینات بدنی و روانی است که به «فسیل زنده» شهرت دارد و در واقع اصول و تمرینات بدنی و روانی برای همه افراد است که قدمت آن به ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد می‌گردد. حال قرار است بزرگترین فرودگاه بین‌المللی آلمان تسهیلات رایگان یوگا به مسافران ارائه دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  تسنیم، فرودگاه فرانکفورت به عنوان بزرگترین فرودگاه بین‌المللی آلمان با سرمایه‌ای بالغ بر 113 میلیون دلار برای به روزرسانی خدمات و تسهیلات فرودگاهی، ساخت دو اتاق یوگا برای مسافران را نیز در این طرح گنجانده است.

در این طرح قرار است با بهره گیری از تجهیزات کاملا تخصصی، دو اتاق یوگا در ترمینال‌های 1 و2 ایجاد شود که در تمام مدت شبانه روز باز بوده و بهره‌گیری از آن نیز رایگان است.

مقامات فرودگاه مدعی شدند که تمام تجهیزات لازم از جمله انواع بلوک‌ها، کوسن‌ها و کفش‌های مخصوص و نیز دیوارهایی سراسر پوشیده از آینه‌ از سقف تا کف و همچنین صفحه نمایشگر برای توضیح تمرینات و نیز دستگاه‌های پخش موسیقی آرام بخش همراه با پخش آگهی در زمینه نحوه صحیح اجرای تمرینات دراین اتاق‌ها فراهم است.

به گزارش chn - این اتاق‌ها همچنین از نورپردازی مناسبی نیز با توجه به اصول و هدف مورد نظر در ایجاد آرامش افراد، برخوردار است. ایجاد این اتاق‌ها بخشی از برنامه به روز رسانی و ارتقای تسهیلات فرودگاهی است.

یوگا، تمرینات بدنی و روانی است که «فسیل زنده» نیز شهرت دارد و در واقع اصول و تمرینات بدنی و روانی برای همه افراد است که قدمت آن به 2000 سال پیش از میلاد در سنت‌های آیینی تمدن دره ایندوس باز می‌گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha