سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 189683

سه دوچرخه سوار که سه روز پیش سفر خود را از شهررضا آغاز کرده بودند، به تهران رسیدند.

سه دوچرخه سوار به نفع بیماران خاص رکاب زدند

سلامت نیوز:سه دوچرخه سوار که سه روز پیش سفر خود را از شهررضا آغاز کرده بودند، به تهران رسیدند.

  به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد امور بیماری های خاص، مجید محمدیان 37 ساله، پنجم مرداد ماه این سفر را از شهررضا (از شهرستان های استان اصفهان) به سمت مشهد آغاز کرد. در این سفر، حسین بصیری دوست و دانیال شاه حضوری او را همراهی کرده اند.

 صبح امروز این دوچرخه سواران به دیدار بیماران خاص در "مرکزپزشکی خاص شرق" رفتند. آن ها در این بازدید، هدف خود را جذب حمایت مادی و معنوی برای کمک به بیماران خاص ذکر کردند. بصیری گفت: «در برخورد با بیماران خاصی که در اطرافم بودند، متوجه شدم که چقدر هزینه مداوای این بیماران زیاد است و بسیاری از داروها و درمان ها شامل بیمه نیز نیست، لذا یک سال پیش تصمیم به این اقدام گرفتم و شروع به گرفتن مجوزهایی برای شروع سفر کردم».

وی طول سفر رفت را 45 روز و هدف آن را برنامه ریزی، تبلیغ و معرفی بیماریهای خاص عنوان کرد. وی سفر برگشت خود را به عنوان «نتیجه گیری و جذب حمایت مالی و معنوی» نام گذاشته است. بصیری اضافه کرد: «ما کمک های مالی را جمع آوری نمی کنیم بلکه برای بیماران خاص، مشارکت و همیار جذب می کنیم. بعنوان مثال در شهررضا برای چند بیمار خاص توانستیم حامی خوبی پیدا کنیم».

این دوچرخه سواران با رییس مرکز درمانی شرق دیدار نمودند. آنها مسیر خود را با دیدار ازمراکز شیمی درمانی، تالاسمی و دیالیز این مرکز، به سمت قزوین ادامه دادند.
گفتنی است مرکز پزشکی خاص شرق به همت بنیاد امور بیماری های خاص در سال 1386 برای بهبود بیماران خاص تاسیس شده است. بدانیم که خدا در مکان های دور از انتظار، به دست افرادی دور از انتظار و در مواقعی تصور ناپذیر معجزات خود را به انجام می رساند. برای آن مهربان توانا غیرممکن وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha