دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 191228

در هوای گرم تابستان با توجه به فعالیت بیشتر باکتری‌ها وفسادپذیری بالاتر غذاها بهتر است از مصرف غذاهایی چون سالاد الویه، سوسیس و کالباس، ماهی و ... که بطور کلی نسبت به سایر غذاها فسادپذیری بالاتری دارند خودداری کرد. در این شرایط مصرف انواع کنسروها نظیر تن، لوبیا، قارچ، ذرت، خوراک بادمجان، خورش‌ها و ... می‌تواند گزینه به مراتب مطمئن‌تری باشد.

در طول سفر چه غذاهایی مصرف نکنیم؟

سلامت نیوز: در هوای گرم تابستان با توجه به فعالیت بیشتر باکتری‌ها وفسادپذیری بالاتر غذاها بهتر است از مصرف غذاهایی چون سالاد الویه، سوسیس و کالباس، ماهی و ... که بطور کلی نسبت به سایر غذاها فسادپذیری بالاتری دارند خودداری کرد. در این شرایط مصرف انواع کنسروها نظیر تن، لوبیا، قارچ، ذرت، خوراک بادمجان، خورش‌ها و ... می‌تواند گزینه به مراتب مطمئن‌تری باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم، در مورد کنسرو ماهی تن لازم است پیش از سفر حتما آن را به مدت 20 دقیقه بجوشانید و در صورت مشاهده نکردن تغییر شکل در فرم قوطی کنسرو آن را در توشه سفر خود قرار دهید.

مصرف سالاد و دیگر انواع غذاهای حاضری سبک مثل نان و پنیر و هندوانه یا خربزه نیز در طول سفر می‌تواند دلچسب و در عین حال رفع کننده خستگی باشد.

با این حال اگر تمایل به مصرف غذاهایی مثل سالاد الویه و دیگر انواع حاضری‌ها را دارید پیشنهاد می‌کنیم، این نوع اغذیه را از سوپرمارکت‌ها در طول مسیر خریداری کنید و هنگام خرید دقت کنید که فروشنده آن را از یخچال خارج و تحویل شما دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha