وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت مبارزه با فساد در سطوح مختلف کشور از اقدامات مناسب دولت در برخورد با حقوق های نجومی خبر داد.

دولت بیش از ۱۰ میلیون نفر دارای سوء تغذیه غذایی را تحت پوشش قرار داد

سلامت نیوز:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت مبارزه با فساد در سطوح مختلف کشور از اقدامات مناسب دولت در برخورد با حقوق های نجومی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ، علی ربیعی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت گفت: استان البرز در عرصه دفاع مقدس شهدای فراوانی را تقدیم نظام جمهوری کرده است، وجود ۶ هزار شهید در استان سرمایه عظیمی برای این شهر محسوب می شود.

وی در ادامه با بیان این که بدنبال کاهش نرخ بیکاری در این استان هستیم افزود: خوشبختانه در این استان سرمایه گذاری های مناسبی انجام شده و بیش از ۱۰۰ پروژه در این استان توسط بخش خصوصی اجرا و به بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به تثبیت نرخ ارز و کاهش تورم به سطح ۹ درصد در دولت یازدهم گفت: دولت یازدهم با تلاش و کوشش بسیار بدنبال حل مشکلات کشور و از بین بردن نابرابری ها با عقلانیت است.

ربیعی در ادامه با اشاره به اقدامات مناسب دولت در بحث حقوق های نجومی و همچنین اقدامات معیشتی و رفاهی دولت یازدم افزود: تاکنون ۱۱ میلیون حاشیه نشین و کارگر غیر رسمی بیمه درمان رایگان شدند و تا پایان عمر دولت یازدهم قرار است ۹۵  درصد روستاهای کشور از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی در ادامه با بیان این که در این دولت در حال حاضر  ۱۷۰ هزار کودک یک وعده قضای گرم می خورند خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰  میلیون نفر دارای سو تغذیه غذایی در سطح کشور مورد توجه قرار گرفتند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت مبارزه با فساد در سطوح مختلف کشور گفت: افزایش قدرت خرید مردم در دستور کار دولت یازدهم است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha