رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با توصیه به سالمندان، بیماران قلبی و تنفسی به تزریق واکسن های آنفلوآنزا و مننژیت گفت: آندسته از بیماران کلیوی که نیاز به دیالیز دارند، در راهپیمایی اربعین شرکت نکنند.

امکان دیالیز بیماران در کربلا و نجف وجود ندارد

سلامت نیوز:رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با توصیه به سالمندان، بیماران قلبی و تنفسی به تزریق واکسن های آنفلوآنزا و مننژیت گفت: آندسته از بیماران کلیوی که نیاز به دیالیز دارند، در راهپیمایی اربعین شرکت نکنند.

سید علی مرعشی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با توصیه به بیماران قلبی، افراد بالای 60 سال و افرادی که بیماری تنفسی دارند به تزریق واکسن مننژیت و آنفلوآنزا افزود: تزریق این واکسن ها اجباری نیست اما بهتر است که مبتلایان به بیماری های قلب و تنفسی و سالخوردگان آن را تزریق کنند.

و همچنین از بیماران دیالیزی خواست امسال در راهپیمایی اربعین شرکت نکنند و گفت: روز گذشته مسئولان وزارت بهداشت عراق اعلام کردند با توجه به اینکه از تمامی کشورها در مراسم راهپیمایی اربعین حاضر می‌شوند و ازدحام جمعیت زیاد است، بیمارستانهای دو شهر نجف و کربلا امکان دیالیز بیماران را ندارند. به همین دلیل درخواست کردند که امسال بیمارانی که دچار نارسایی کلیوی بوده و نیاز به دیالیز دارند در مراسم  شرکت نکرده و از راه دور زیارت انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha