رئیس جمعیت هلال احمر گفت: اربعین امسال همکاری و هم‌افزایی بسیار خوب میان هلال‌احمر و گروه‌های جهادی، موجب ارائه خدمات موثرتر و مفیدتر به زائران حسینی شد.

فعالیت داوطلبانه بیش از ۳۰ مرکز درمانی و بیمارستان در مسیر پیاده‌روی زائران اربعین

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، پیرحسین کولیوند در حاشیه بازدید از بیمارستان سیار و صحرایی «احسان»، بیمارستان احسان را یکی از بیمارستان‌های بسیار مجهز در طریق‌الحسین عنوان کرد که خدمات گسترده و ارزنده‌ای به زائران ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم در داخل کشور افزود: ارائه خدمات درمانی و دارویی در این ایام در کشور عراق بیشتر مورد نیاز بود و با برپایی این بیمارستان خوشبختانه به زائران خدمات بسیار مطلوب و مفیدی ارائه شد.

کولیوند در ادامه با اشاره به فعالیت داوطلبانه بیش از ۳۰ مرکز درمانی و بیمارستان تحت حمایت و پوشش جمعیت هلال‌احمر در مسیر نجف به کربلا خاطرنشان کرد: بیمارستان صحرایی "احسان" یکی از ۴ بیمارستان مجهزی است که در کشور عراق و در مسیر شهرهای نجف تا کربلا با هلال‌احمر همکاری دارد و به زائران خدمات درمانی و دارویی کاملی می دهد.

وی تصریح کرد: در کنار خدمات سرپایی و ویزیت بیماران در قسمت درمانگاه بیمارستان احسان؛ آزمایشگاه، عکسبرداری و سونوگرافی، اتاق عمل، بخش بستری و... از خدمات منحصر بفرد این بیمارستان است.

کولیوند با اشاره به اهمیت نجات جان انسان‌ها گفت: نیروهای هلال احمر در خدمت رسانی و کمک به زائران و نجات جان همنوعان‌شان از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ رئیس جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: تعامل میان جمعیت هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در همه ابعاد و زمینه‌ها چه در داخل و خارج کشور بسیار خوب و مداوم است.

کولیوند افزود: این همکاری و تعامل با هم‌افزایی صورت گرفته، اثربخشی بیشتری در خدمت به هموطنان دارد.

همکاری عوامل هلال‌احمر و کادر بیمارستان احسان در خدمت به زائران بی‌نظیر است

دکتر ابرازه، رئیس بیمارستان سیار احسان ستاد فرمان حضرت امام خمینی (ره) نیز در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: همکاری خیلی خوبی با عوامل هلال احمر مستقر در عراق به ویژه در عمود ۹۸۹ داشتیم و بیشتر مراجعان به بیمارستان از موکب‌های بین راه نجف تا کربلا بودند.

وی افزود: بیمارانی هم که باید جهت مراقب پزشکی بیشتر به بیمارستان‌های کربلا و نجف اعزام می‌شدند، توسط آمبولانس‌های هلال احمر انتقال می‌یافتند.

ابرازه از همکاری تک تک اعضای هلال احمر بابت همکاری با عوامل بیمارستان احسان قدردانی کرد و افزود: امیدوارم توانسته باشیم بهترین خدمات را به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha