پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 369657

رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به اولویت‌های این جمعیت در سال ۱۴۰۳ گفت: از مهمترین برنامه‌های ما انشاءالله در سال ۱۴۰۳ هوشمندسازی در جمعیت هلال احمر است.

اولویت‌های جمعیت هلال احمر در سال ۱۴۰۳

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،«پیرحسین کولیوند» رییس جمعیت هلال احمر درباره اولویت‌های این جمعیت در سال ۱۴۰۳ گفت: از مهمترین برنامه‌های ما انشاءالله در سال ۱۴۰۳ هوشمندسازی در جمعیت هلال احمر است.

وی ادامه داد: ما یک مرکز هوشمندسازی ایجاد کرده‌ایم که انشاءالله راه اندازی خواهد شد. این مسیر زمینه توسعه برنامه‌ها و فعالیت‌های این نهاد را به خوبی فراهم خواهد کرد.

رییس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: تمام خدمات ما در این مرکز رصد و پایش خواهد شد و بحث استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های نوین در امدادرسانی، خدمت‌رسانی و حتی خدمات داوطلبانه جذب داوطلب خواهد بود. در حوزه آی تی و دیجیتال برای ارائه خدمات بهتر کاستی‌هایی داریم که برای حفظ منابع باید به این سمت حرکت کنیم و از تکنولوژی‌های نوین و هوشمندسازی خدمات بهره‌مند شویم.

کولیوند با اشاره به سایر برنامه‌های هلال احمر در سال ۱۴۰۳ گفت: از دیگر برنامه‌های ما در سال جدید آموزش و نگه داشت نیروها به ویژه نیروهای داوطلب است. همچنین برگزاری اردوهای آموزشی و تفریحی و آموزشی است.

وی درباره تجهیز ناوگان امداد و نجات در سال ۱۴۰۳ گفت: همچنین تقویت ناوگان امداد و نجات چه هوایی، چه زمینی و چه دریایی از اولویت‌های ما در سال ۱۴۰۳ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha