مرگ پسربچه چهار ساله به علت خوردن متادون

سلامت نیوز:

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، زنی كه پسر چهار ساله‌اش به علت خوردن متادون كشته شده بود، بازداشت شد. او صبح دیروز با حكم جلب به دادسرای جنایی تهران آمد و بعد از اعتراف به كشته شدن پسرش بازداشت شد. او درباره مرگ پسرش به «اعتماد» می‌گوید: «روز ١٦ آذرماه  پارسال بود. من خانه نبودم و پسر كوچك‌ترم را به خاطر سرماخوردگی به دكتر برده بودم. شوهرم و پسر چهار ساله‌ام در خانه تنها بودند. وقتی از دكتر به خانه آمدم دیدم پسرم بی‌هوش روی زمین افتاده. از قبل سرما خورده بود و خیال كردم بی‌حال شده. اما انگار نفس نمی‌كشید. همان موقع او را به بیمارستان بردم اما او در بیمارستان فوت كرد. » بعد از فوت پسر چهار ساله این زن، جسد او به پزشكی قانونی تهران منتقل شد و پزشكی قانونی بعد از كالبد‌شكافی جسد او اعلام كرد كه پسربچه به علت خوردن شربت متادون فوت كرده است.


همچنین دور دهان پسر بچه جای كبودی نیز دیده می‌شده است. زن در ادامه صحبت‌هایش به «اعتماد» می‌گوید: «شوهرم معتاد بود و تریاك می‌كشید. ما از هم جدا زندگی می‌كنیم. او در بویین زهرا زندگی می‌كند و من بعد از مرگ همسرم به شهرستان رفتم.» پسربچه سه ساله زن گوشه چادر مادرش را گرفته و خیره همه‌چیز را تماشا می‌كند. مادرش را می‌بیند كه گریه و التماس می‌كند كه بچه‌اش را نكشته. بازپرس پرونده بعد از شنیدن اظهارات زن می‌گوید كه باید او را بازداشت كنند مگر اینكه شوهرش به دادسرا بیاید و درباره پرونده توضیح دهد. زن مدام به بازپرس التماس می‌كند كه او را بازداشت نكند و می‌گوید: «من بچه‌ام را نكشته‌ام. كدام مادری است كه حاضر شود بچه‌اش را بكشد؟ نمی‌دانم آن روز متادون‌ها كجا بود كه بچه‌ام آن را خورد.» به صورتش چنگ می‌زند و ادامه می‌دهد: « آقای بازپرس من یك بچه كوچك شیرخواره دارم كه در خانه است باید بروم و به او شیر بدهم. » برادر شوهر زن در كنارش ایستاده و حرف‌های او را
تایید می‌كند.


 زن به او می‌گوید هر چه زودتر بچه‌اش را بیاورد تا به او شیر دهد و بعد بازداشت شود. برادر شوهر زن می‌گوید: «از برادرم خبری نداریم. اما از صبح كه حكم جلب زن برادرم آمده با همه كسانی كه می‌شناختیم تماس گرفتیم تا او را پیدا كنند. اما هنوز خبری به ما نداده‌اند.» بر طبق مستنداتی كه در پرونده وجود دارد این زن روز ١٦ آذرپارسال پسربچه چهار‌ساله‌اش را به علت تشنج به بیمارستان برده. اما زمانی كه بچه را به بیمارستان رسانده بودند آنقدر دیر بوده كه پزشكان نتوانستند او را نجات بدهند.
این پسربچه بعد از نیم ساعت در بیمارستان فوت كرده است. حالا یك‌سال از ماجرای فوت این پسر چهارساله می‌گذرد و هنوز پدر این بچه برای یك بار هم به دادسرای جنایی تهران مراجعه نكرده. سجاد منافی آذر، بازپرس پرونده دستور بازداشت زن را صادر كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha