سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه صبح این فراکسیون گفت که در این جلسه مقرر شد کمیته‌ای در فراکسیون برای بررسی بدهی بیمه سلامت و رفع مشکلات بودجه‌ای این وزارتخانه تشکیل شود و پیشنهادات به کمیسیون تلفیق ارائه شود.

جلسه فراکسیون مستقلین ولایی با ربیعی درباره بدهی بیمه سلامت

سلامت نیوز:سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه صبح این فراکسیون گفت که در این جلسه مقرر شد کمیته‌ای در فراکسیون برای بررسی بدهی بیمه سلامت و رفع مشکلات بودجه‌ای این وزارتخانه تشکیل شود و پیشنهادات به کمیسیون تلفیق ارائه شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،مهرداد لاهوتی  با بیان اینکه فراکسیون مستقلین ولایی با حضور ربیعی بودجه و مسائل موجود در این وزارتخانه را مورد بررسی قرار داد، گفت: در این جلسه قرار شد کمیته‌ای از سوی فراکسیون مستقلین ولایی تشکیل شود تا ضمن انجام بررسی‌های لازم برای رفع مشکلات بودجه‌ای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشنهادات را به کمیسیون تلفیق بودجه 96 تقدیم کند.

به گفته لاهوتی، در این جلسه در مورد بیمه سلامت تأمین اجتماعی و لزوم اجرایی شدن قانون مصوب مجلس برای تأمین بدهی‌های بیمه سلامت تأکید شد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در پایان گفت که هفته آینده قرار است وزرای ورزش و جوانان و اقتصاد نیز در جلسات این فراکسیون حضور پیدا کنند.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha