امروزه پول برخلاف گذشته‌های دور به دغدغه اصلی مردم تبدیل شده است.بسیاری از جوان‌ها مایلند که خیلی زود و بی‌دردسر به پول برسند زیرا به عقیده آنان پول دیگر مثل گذشته چرک کف دست خوانده نمی‌شود و بسیاری آن را حلال مشکلات می‌دانند.

فنون میلیاردرها برای افزایش ثروت

سلامت نیوز: امروزه پول برخلاف گذشته‌های دور به دغدغه اصلی مردم تبدیل شده است.بسیاری از جوان‌ها مایلند که خیلی زود و بی‌دردسر به پول برسند زیرا به عقیده آنان پول دیگر مثل گذشته چرک کف دست خوانده نمی‌شود و بسیاری آن را حلال مشکلات می‌دانند. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه فرهیختگان، بسیاری از ما، برای پولدار شدن به دنبال فرمول‌های سری و پیچیده می‌گردیم درحالی که بسیاری از ثروتمندان موفق جهان، بدون توجه به این فرمول‌های پررمز و راز، با تلاش خودشان و از راه‌های ساده به این موفقیت دست یافته‌اند.  چگونه پولدار شویم؟ این سوالی است که خیلی‌ها هر روز از خود می‌پرسند؛ برخی ثروتمندان مشهور ثروتمندزاده هستند و برخی نیز به واسطه خوش‌شانسی پولدار شده‌اند. بسیاری دیگر نیز از مزایایی بهره‌مند بوده‌اند که خیلی از ما از آنها محروم بوده‌ایم. اما اگر از ثروتمندانی که با پشتکار خودشان پولدار شده‌اند، رمز موفقیت‌شان را بپرسید، قطعا به شما خواهند گفت که آنها الزاما از سایر مردم باهوش‌تر نیستند و هیچ وقت هم متکی به فرمول‌های پیچیده و فوق‌محرمانه پولدار شدن که ما از آنها بی‌اطلاع هستیم، نبوده‌اند. آنها در عوض، موفقیت خود را با تلفیقی از عشق و پشتکار فراوان به علاوه دُز بی‌خطری از لجاجت و سرسختی تضمین کرده‌اند.
رسیدن به ثروت و به عبارت بهتر میلیاردر شدن فنون خاصی دارد که در ادامه به معرفی پنج فن میلیاردرها برای افزایش ثروت می‌پردازیم.

  ثروت هدف نیست
1 همه ذهن‌تان را درگیر به دست آوردن پول نکنید. پول به تنهایی هدف نیست، بلکه باید ذهن‌تان را درگیر فعالیتی خلاقانه کنید. ثروتمندان همواره به این فکر می‌کنند که در هر شرایطی بهترین کار ممکن چه کاری است. وقتی تمام ذهن‌تان را درگیر کاری درست کنید ثروت نیز دنبال آن خواهد آمد.

  کارآفرینی بسیار مهم است
2 بسیاری از افراد با وجود اینکه شبانه‌روز برای ثروتمندشدن و رفاه مالی تلاش می‌کنند به نتیجه‌ای که در ذهن دارند، نمی‌رسند. تا به حال شده به جای اینکه به ارتقای مالی خود توجه کنید به این فکر کنید که با چه کاری می‌توانید در عین حال که به درآمدتان اضافه می‌کنید به مردم نیز خیری برسانید؟ افرادی که در زمینه مالی به ثروت خوبی دست پیدا کرده‌اند کمک به افراد را جزء یکی از برنامه‌های اصلی فعالیت‌های‌شان قرار داده‌اند. به این فکر کنید با ایجاد کارآفرینی چه تعداد افراد بیکار را وارد دنیای کار می‌کنید و درآمدی به آنها می‌رسانید. افراد ثروتمند به خوبی می‌دانند موفقیت‌شان به این موضوع بستگی دارد که تا چه اندازه به دیگران در رسیدن به آرزوها و اهداف‌شان کمک کرده‌اند. آنها همه تلاش‌شان را می‌کنند که کارمندان و مشتریان آنها راضی باشند و موفق عمل کنند زیرا به خوبی فهمیده‌اند تنها با موفقیت و احساس رضایت دیگران تجارت آنها نیز موفق خواهد بود. آیا شما هم چنین دیدگاهی در مورد کسب ثروت دارید؟

  به مشتریان بیشتر فکر کنید نه پول بیشتر
3 وقتی شما مشتریان کمی داشته باشید به این فکر می‌کنید که بیشترین سود ممکن را از مشتریان موجود به دست بیاورید، اما این راه کسب ثروت نیست. به جای این کار به ارائه خدماتی بیندیشید که در آن میلیون‌ها نفر را تحت پوشش خدمات یا کالای خود قرار دهید.

 با کسب ثروت کارهای مورد علاقه‌تان را انجام دهید
4 افراد در زمینه کسب‌وکار و تجارت دو گروه هستند؛ گروه اول افرادی هستند که نوع کاری که انجام می‌دهند برایشان اهمیتی ندارد زیرا تنها به کسب درآمد فکر می‌کنند. آنها دست به کارهای مختلفی می‌زنند تا درآمد بیشتری به دست بیاورند، اما گروه دوم به این علت دنبال پول هستند که بتوانند از طریق ثروت دست به کارهای مورد علاقه‌شان بزنند.
آنها ثروت را برای ارتقای سطح تولیدات خود، ساختن یک فیلم، یک آلبوم موسیقی، یا چاپ یک کتاب و... می‌خواهند. این گروه از افراد به آنچه انجام می‌دهند عشق می‌ورزند. ثروت ابزاری است که آنها را قادر به برآوردن رویاهای‌شان می‌کند. افراد ثروتمند و موفق از گروه دوم هستند.

  ایده‌های خود را مکتوب کنید
5 تفاوت بین داشتن ایده و مکتوب کردن آن روی کاغذ گاهی به اندازه جداسازی مردم فوق موفق از قشر متوسط است و اگر شما موفقیت را معادل ثروت می‌دانید، زمان آن فرا رسیده که برای رسیدن به ثروت، اهداف خود را (چه کوچک و چه بزرگ) روی کاغذ یادداشت کنید.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • گروه آموزشی آنلاین ام ال ام ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
    0 0
    محتوی مطلب تون خیلی مفید بود واقعا. خصوصا عنوان: با کسب ثروت کارهای مورد علاقه‌تان را انجام دهید. فقط اگر میشه اندازه فونت مطالب تون رو بیشتر کنید خیلی بهتر میشه. ممنون از شما.
  • رسول علیپور ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    0 0
    واقعا نکاتتون عالی بود ممنون ازتون ،حتما استفاده میکنیم