عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه ترکیب شورای عالی بیمه مناسب است، گفت: بیمه‌ها به عنوان ارایه کنندگان خدمت باید حضور پررنگ‌تری در این شورا داشته باشند.

متولیان حوزه بیمه رکن اصلی شورایعالی بیمه هستند

سلامت نیوز:عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه ترکیب شورای عالی بیمه مناسب است، گفت: بیمه‌ها به عنوان ارایه کنندگان خدمت باید حضور پررنگ‌تری در این شورا داشته باشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،شکور پورحسین  در خصوص اصلاح ترکیب شورای عالی بیمه، گفت: با توجه به مفاد قانون اساسی و تشریح وظایف دولت‌ها برای بیمه همگانی از سویی و مفاد قانون کار و توجه به مواضع سه ضلع کارگر، کارفرما و دولت حضور پر رنگ بیمه‌ها در شورای عالی بیمه ضروری است.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حقیقت بدون وجود نماینده کارگر، کارفرما و دولت امکان تدوین هیچ قانونی مرتبط با بیمه و خدمات بیمه‌ای نیست، در ترکیب فعلی شورای عالی بیمه نیز تمامی این دستگاه‌ها حضور دارند.

وی افزود: از سوی دیگر توازن و نظرات مختلف باید در شورای عالی بیمه وجود داشته باشند اما آنچه مصوب می‌شود باید با ملاحظات بیمه‌ای باشد زیرا بیمه‌ها موظف به ارایه خدمت هستند.

پورحسین تاکید کرد: با توجه به موارد مذکور می‌توان یادآور شد که ترکیب فعلی شورای عالی بیمه مناسب بوده و نیازی به اصلاح وجود ندارد بنابراین بهتر است تنها به دنبال ارایه خدمات بهتر برای بیمه‌شدگان باید بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت‌دهنده و خدمت گیرنده یک مجموعه را شامل نمی‌شود، تصریح کرد: تعرفه پزشکان تنها موضوع مورد نظر شورای عالی بیمه نیست، لذا با تثبیت این مجموعه زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که بسیار تصمیم مناسبی بود، خدمات بیمه‌ای با ترکیب فعلی ارایه خواهد شد./


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha