شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 220143

اگر عادت به انجام تمرینات یوگا دارید احتمالا می‌دانید که این ورزش می‌تواند به آرام‌سازیِ جسم و ذهنِ شما کمک کند.

تاثیر یوگا بر کاهش علائم افسردگی

سلامت نیوز:اگر عادت به انجام تمرینات یوگا دارید احتمالا می‌دانید که این ورزش می‌تواند به آرام‌سازیِ جسم و ذهنِ شما کمک کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، هم اکنون کارشناسان سلامت تاکید دارند که بر اساس نتایج چندین مطالعه جدید یوگا می‌تواند در کاهش علائم افسردگی نقش داشته باشد.

در حالی که چندین مطالعه نشان‌دهنده نقش یوگا در بهبود افسردگی است اما بنابر اظهارات کارشناسان در نشست سالانه انجمن روانشناسی آمریکا در واشنگتن دی سی تاکید شده که این مطالعه هنوز در مراحل ابتدایی است و انجام مطالعات بیشتر در این زمینه ضروری است.

"لیندزی هاپکینز"، متخصص روانشناسی در این باره می‌گوید: در حال حاضر می‌توانیم یوگا را تنها به عنوان یک تکنیک مکمل توصیه کنیم که احتمالا اگر در کنار تکنیک‌های استاندارد ارائه شده از سوی تراپیست‌های دارای مجوز به کار گرفته شود، بیشترین تاثیرگذاری را خواهد داشت.

وی افزود: بدیهی است که یوگا یک شیوه درمان نیست اما قطعا قابلیت‌های زیادی برای کمک به بهبود و تسکین علائم این اختلال روانی دارد.

به گزارش یونایتدپرس، مطالعاتی که در نشست‌های پزشکی ارائه می‌شوند باید به عنوان تحقیقات ابتدایی در نظر گرفته شوند مگر اینکه در مجله کارشناسی منتشر گردند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha