مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: در برخورد یک دستگاه تیبا با یک موتورسیکلت یک نفر جان خود را از دست داد.

فوت راکب موتورسیکلت در تصادف بزرگراه همت

سلامت نیوز:مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: در برخورد یک دستگاه تیبا با یک موتورسیکلت یک نفر جان خود را از دست داد.
                                                                                                   
                                                                                                                                                             
به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، سرهنگ عباس اوتادی جانشین مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: حوالی ساعت ۲۲ شب گذشته در محور شرق به غرب بزرگراه همت روبروی بوستان جوانمردان یک دستگاه تیبا با یک موتورسیکلت برخورد می‌کند و موجب فوت راکب موتورسیکلت می‌شود.

وی با بیان اینکه علت حادثه عدم توجه به جلو راننده تیبا بوده است به رانندگان توصیه کرد ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، با توجه کامل به جلو حرکت کنند و خصوصاً در هنگام تاریکی نسبت به این موضوع دقت لازم را داشته باشند.

جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز جاری گفت: محور غرب به شرق بزرگراه‌های همت، حکیم و جاده مخصوص کرج، محور‌های شرق به غرب بزرگراه‌های بابایی، زین‌الدین و رسالت از مقطع کرمان و محور جنوب به شمال بزرگراه‌های امام علی (ع) و نواب با ترافیک صبحگاهی نیمه‌سنگین و در حال حرکت مواجه است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha