سلامت نیوز :استاندار تهران با اشاره به پذیرش 40 هزار معتاد ولگرد در اردوگاه نگهداری معتادان در تهران خبر داد و گفت: تا کنون 500 میلیارد ریال برای ساخت این اردوگاه سرمایه گذاری شده است.
به گزارش مهر، مرتضی تمدن صبح یکشنبه در حاشیه اختتامیه سی‌امین کنگره علمی پیشگیری اولیه از اعتیاد گفت: برای مقابله با مواد مخدر سه برنامه عمده در تهران در حال انجام است که بخش عمده آن در حوزه مقابله با مناطق آلوده حاشیه نشین و مناطقی است که سوداگران در آن سرمایه گذاری کرده اند.

استاندار تهران گفت: تا کنون 7 نقطه از تهران که سوداگران برای گسترش اعتیاد در آن سرمایه گذاری کرده بودند با قاطعیت وارد شده و پاکسازی شد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر میزان پذیرش معتادان در اردوگاه‌ نگهداری معتادان در تهران تصریح کرد: این اردوگاه که در منطقه فشافویه در حال آماده شدن است، در مرحله اول 4 هزار نفر و پس از تکمیل نهایی 40 هزار معتاد ولگرد را پذیرش می‌کند.

تمدن گفت: این معتادان پس از پذیرش و حرفه آموزی برای زندگی در جامعه آماده می‌شوند.

وی افزود: تا کنون 500 میلیارد ریال برای ساخت این اردوگاه سرمایه گذاری شده و در سال آینده نیز 310 میلیارد دیگر برای تکمیل آن هزینه می‌شود.

استاندار تهران تصریح کرد: بیشتر افرادی که به مواد مخدر آلوده می‌شوند بین 20 تا 29 سال هستند بر همین اساس باید اقدامات پیشگیرانه را به صورت جدی دنبال کرد و به آگاه سازی، تقابل با دشمنان را به تهاجم تبدیل کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha