چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران معتقد است: تهران یک سوم از زمان خود را در خاموشی به سر می‌برد و باید برای استفاده از فرصت شب‌های تهران برنامه‌ریزی شود.

محرومیت تهران از زندگی شبانه

سلامت نیوز:رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران معتقد است: تهران یک سوم از زمان خود را در خاموشی به سر می‌برد و باید برای استفاده از فرصت شب‌های تهران برنامه‌ریزی شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان ،محمدجواد حق‌شناس درباره اینکه قرار است چه برنامه‌هایی برای پر کردن شب‌های طولانی تابستان جایگزین برنامه‌های گذشته شود با تاکید بر اینکه موافق برگزاری این برنامه‌های فرهنگی بوده است، گفت: با برگزاری جُنگ‌ها، مردم یک منطقه و محله فرصت می‌کنند کنار هم بنشینند و شادی را تجربه کنند و به نوعی زندگی جمعی را حس کنند.

ما از این فضا استقبال می‌کنیم و اگر نقصی دارد، باید رفع شود و کیفیت برنامه‌ها ارتقا یابد. این عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: نقصی که درباره برنامه زیست شبانه وجود دارد، این است که شاید در بخش نیروهای حافظ امنیت مشکلاتی وجود داشته باشد و توان ایجاد امنیت در این ساعت شب امکان‌پذیر نباشد.

این بخش باید از سوی مقامات وزارت کشور و نیروی انتظامی تامین شود و نباید به این بهانه که امکانات لازم وجود ندارد، موجب تعطیلی فضای شهری شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha