سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: تیم‌های جوان هلال‌احمر از ابتدای اجرای طرح خدمت به زائران حسینی تا روز گذشته، بیش از ۲۱۷ هزار مورد خدمت در ایران و عراق به زائران ارائه کرده اند.

ارائه بیش از ۲۱۷ هزار مورد خدمت به زائران توسط سازمان جوانان هلال‌احمر

سلامت نیوز: سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: تیم‌های جوان هلال‌احمر از ابتدای اجرای طرح خدمت به زائران حسینی تا روز گذشته، بیش از ۲۱۷ هزار مورد خدمت در ایران و عراق به زائران ارائه کرده اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، مجموع خدمات ارائه شده از سوی تیم های جوان اعزام شده به عراق در ایام اربعین حسینی را ۱۱۸ هزار و ۳۸۵ مورد اعلام کرد و گفت: از روز ۱۴ تا روز ۲۳ مهرماه، ۹۹ هزار و ۵۸۴ زائر در کشور عراق به تیم های جوان هلال احمر مراجعه کرده و خدمات لازم را دریافت کردند.

وی ادامه داد: تیم‌های جوان هلال احمر از ابتدای اجرای طرح خدمت به زائران حسینی تا روز گذشته، بیش از ۲۱۷ هزار مورد خدمت در ایران و عراق به زائران ارائه کرده‌اند.

به گفته گنج کریمی، جوانان هلال احمر در این مدت ۴۹ هزار و ۹۳۷ زائر را به مراکز درمانی و ۶۰ هزار و ۵۸۱ زائر را نیز به اماکن مورد نیاز راهنمایی کرده‌اند.

 سرپرست سازمان جوانان هلال احمر اضافه کرد: همچنین ۳ هزار و ۲۰۷ زائر نیز خدمات پانسمان و بانداژ دریافت کرده و ۴ هزار و ۶۶۰ مورد نیز سایر خدمات ارائه شده از سوی جوانان هلال احمر به زائران مراجعه کننده بوده است.

 وی به خدمات ارائه شده از سوی اعضای این سازمان در داخل کشور اشاره کرد و گفت: جوانان هلال احمر از ابتدای اجرای طرح خدمت به زائران حسینی در ایام اربعین با حضور در قرارگاه‌های مرزی، در مجموع به ۹۸ هزار و ۶۹۳ زائر خدمات ارائه کردند.

گنج کریمی، خدمات ارائه شده از سوی جوانان هلال احمر به زائران در داخل کشور را شامل ۳۴ هزار و ۸۱۵ مورد راهنمایی زائران، یک هزار و ۸۴۷ مورد کمک به ناتوانان، ۵۵۲ مورد تست قند خون، ۸ هزار مورد اندازه گیری فشار خون، توزیع ۴۶ هزار و ۶۶۹ بسته فرهنگی و تبلیغاتی و ۳ هزار و ۳۹۴ مورد خدمت در ایستگاه‌های صلواتی عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha