شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 285743

بسیاری از افراد برای کاهش وزن خود از رژیم‌هایی سخت تبعیت می‌کنند، اما به نظر می‌رسد توجه به برخی از وعده‌ها مثل وعده صبحانه می‌تواند در لاغر شدن موثر باشد.

۳ پیشنهاد لاغر کننده برای وعده صبحانه

سلامت نیوز: بسیاری از افراد برای کاهش وزن خود از رژیم‌هایی سخت تبعیت می‌کنند، اما به نظر می‌رسد توجه به برخی از وعده‌ها مثل وعده صبحانه می‌تواند در لاغر شدن موثر باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از انتخاب، افراد می‌توانند با استفاده از صبحانه‌های کم کالری یا کالری سوز وضعیت کاهش وزن خود را مدیریت کنند:

نوشیدنی‌های کافئین یا تئین دار بنوشید

اگر یک نوشیدنی مثل قهوه را دروعده صبحانه خود قرار دهید، احتمال کاهش وزن شما افزایش پیدا می‌کند. بهتر است صبح‌ها به جای نوشیدن خوراکی‌های پر کالری یا شیرین بیشتر از نوشیدنی‌های حاوی قهوه‌های کم شکر یا بدون شکر و البته چای بدون قند استفاده کنید.

یک ساندویچ صبحانه سالم درست کنید

به جای ساندویچ کردن خوراکی‌های ناسالم می‌توانید صبح‌ها ساندویچ‌های سالم درست کنید که شامل گوجه فرنگی، خیار و ... شود. با انجام این کار روزانه حدود ۱۰۰ کالری صرفه جویی می‌شود.

گریپ فروت بخورید

وقتی افراد چاق قبل از هر وعده غذایی نیمی از گریپ فروت را می‌خورند، به طور کلی انسولین و ذخیره چربی خود را کاهش می‌دهند. حداقل ۹۰ درصد گریپ فروت را آب تشکیل می‌دهد. مصرف گریپ فروت به کاهش فشار خون نیز کمک می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha