سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 29148
سلامت نیوز : مدیرعامل مجمع خیران سلامت استان مازندران با ابراز خرسندی از ورود خیران به حوزه سلامت گفت: تلاش‌های دولت برای امور بهداشت و درمان كافی نیست.

فرزاد گوهردهی در حاشیه نخستین همایش خیران سلامت مازندران در گفت‌و‌گو فارس یكی از نیازهای جدی جامعه را الزام‌های توسعه‌ای بر رویكرد انسان سالم و سلامت همه‌جانبه در كشور عنوان كرد و اظهار داشت: تلاش‌های دولتی برای انجام امور در حوزه بهداشت و درمان كافی نیست و باید بستر حضور حداكثری مردم در قبال سازمان‌های مردم نهاد برای سرمایه‌گذاری در امر ساخت فضاهای فیزیكی و تجهیز امكانات و فناور‌ی‌ها صورت گیرد.
وی افزود: در عرصه خدمات، آموزش و پژوهش فعالیت خیران می‌تواند برای توسعه بهداشت و درمان و رفع نارسایی‌ها موثر باشد.
مدیرعامل مجمع خیران سلامت مازندران انگیزه گام برداشتن خیران سلامت را جلب رضایت خداوند دانست و تصریح كرد: خیران در پرتو اعمال خیرخواهانه ثواب خدمت به خلق را برای خود و سلامت پایدار برای مردم جامعه فراهم می‌آورند.
مدیرعامل مجمع خیران سلامت استان مازندران با بیان اینكه در مازندران افراد گمنامی هستند كه كسب هرگونه نام و نشانی را ترجیح نداد تا به اهداف خود كه جلب رضایت خداوند است برسند، خاطرنشان كرد: مجمع خیران سلامت مازندران به طور جدی در مهر سال گذشته فعالیت خود را با تشكیل و برگزاری همایش هیئت امنایی و انتخاب هیئت مدیره مجمع، مدیرعامل و تعیین بازرسان فعالیت خود را شروع كرد.
وی عنوان داشت: برگزاری نخستین همایش تجلیل از خیران و نیكوكاران عرصه سلامت در مازندران در آستانه میلاد حضرت علی(ع) را به فال نیك می‌گیریم و امیدواریم كه با بهره‌مندی از انوار ولایت به انجام عمل خیر و نتایج بهتری دست یابیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha